Welke sproeiers moet ik gebruiken?

jelgon

Member
Setup
Mbk booster bj 2011 nieuw model
Cilinder 50cc dr 100km
Polini hi speed vario kit gele drukveer
Zit dellorto phbn kabelchoke in maar had deze gekocht hij vonkt bougie word nat maar start niet na mijn vermoeden veels te grote sproeiers bekijk foto van de sproeiers
De vraag is nu welke sproeiers steek ik best??
 

Attachments

  • EE22424F-2934-4D36-8238-0B2D80C09CB3.jpeg
    EE22424F-2934-4D36-8238-0B2D80C09CB3.jpeg
    89.8 KB · Views: 4
Advertisement - register to remove this

Choke sproeier en stationair laten zitten. Waar 120 staat is de hoofdsproeier die zal veel lager moeten.

Alleen welke maat is de carburateur? Misschien een 17,5mm?
 
Choke sproeier en stationair laten zitten. Waar 120 staat is de hoofdsproeier die zal veel lager moeten.

Alleen welke maat is de carburateur? Misschien een 17,5mm?
Heb een 17,5 ja klopt rond de 80 sproeier is die goed denkje?
Post automatically merged:

Heb een 17,5 ja klopt rond de 80 sproeier is die goed denkje?
Ik zit nu te kijken sproeiergrootte 6mm klopt? En voor mn setup best maatje 80 denik dan?
 
Is niet te zeggen welke sproeier je precies nodig hebt.. Dat heet voor niets afstellen.. Is een kwestie van proberen en tijd erin steken en zien waarop die het beste gaat lopen. Met 80 zit je wel ongeveer in de buurt.
 
Is niet te zeggen welke sproeier je precies nodig hebt.. Dat heet voor niets afstellen.. Is een kwestie van proberen en tijd erin steken en zien waarop die het beste gaat lopen. Met 80 zit je wel ongeveer in de buurt.
Oke bedankt, ook had ik een post van een gaskabel die ik niet aangesloten kroog ook dat ik mn brommer niet kan starten ahaha meerdere pproblemen dus, als u tijd vrij hebt bekijk ze eventjes want ik zit vast
 
Back
Top