henkjaap said:ik zou direct lucht filter begrenzer er niet uit haalen dan moet je soms echt hele groote sproeier er in zetten ik heb dat ok een keer gedaan maar ik kwam erachter te laat eigenlijk dat sproeier zonder luchtfilter begrenzer.En ik had er alleen geen kleine sproeier 94 ofzo dus probeer eerst met lucht filter begrenzer en als ie dan niet goed loopt ding er pas uit haalen.Teminste zo was het bij mij dan he.Maar er uit haalen kan je altijd nog doen en met te grote sproeier kan het geen kwaat als je daar mee rijdt.Maar als je er later achter komt dat ie te klein was is er met een behoorlijk stukje rijden meestal al heel wat schade.Teminste zo denk ik er over weet niet of het klopt.
henkjaap said:jawwel maar is ok niet echt een begrenzer maar je moet er meestal wel een veel grotere sproeier in zetten als je hem er wel uit haalt
melf #50 said:beter zet je er een std filter op ,gaat beter werken , 21 is erg groot btw , ik denk dat je met std luchtfilter op de 21mm zonder pijpje erin ongeveer op 86/88 moet zitten , met powerfilter is onmogelijk om te zeggen , groot iig
Rene,21 mm of 17.50 op 50 snel gr rene