Welke setup voor zip 70cc luchtgekoeld?

DannyDutchy

New Member
Hoi allemaal,,

ik zit al tijdje te kutte met me afstelling van me zip, nu krijg ik m maar niet goed afgesteld met carbu en overbrenging.... iemand enige richtlijnen voor mijn zip

setup: black trophy 70cc luchtgekoeld piaggio
Malossi koppeling
Gele trekveer
Groene drukveer
Malossi vario
5,5 g rollen
Yasuni r
17,5 dell
Sproeier 84/86 wat aan de rijke kant
En nog wel meer maar is niet relevant


nu is mijn top rond de 90/95 maar met deze setup is er veel meer uit te halen voor mijn gevoel kan wel 100+ aantikke

iemand enig idee voor setup qua overbrenging/carbu afstelling

alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Wat is er dan ''kut'' aan de afstelling? Alleen je top? Voor de rest is de koppel oftewel acceleratie naar zijn top goed?

Wat moet je met 100+? De snelweg op?
Jaa die zijn opzich prima maar ik denk dat ik met 5,5 g rollen beetje overtoeren maak en zowel acceleratie als top inlever en moet even de juiste rollen weten , drukveer en trekveertjes
Post automatically merged:

Verschilt per scooter dus daar zal je zelf mee moeten spelen, richting de 100 is gwn normaal voor een 70 ac tenzij je al je trekkracht wil krijt raken
100 is wel echt minimale met mijn setup...
 
Jaa die zijn opzich prima maar ik denk dat ik met 5,5 g rollen beetje overtoeren maak en zowel acceleratie als top inlever en moet even de juiste rollen weten , drukveer en trekveertjes
Post automatically merged:


100 is wel echt minimale met mijn setup...
Met zo’n luchtgekoelde laagtoerige giet setup? Denk het niet piet. 105 haal je hoger moet je niet willen
 
Ik had dezelfde setup maar dan op een Runner

Drukveer malossi geel
Trekveren omega zilver
Rollen rond de 4.8 gram volgens mij.

Deze op de testbank met 8.5pk en 88km/h op de bank. Dus 100 op een testbank ga je echt niet halen, op je teller zal het wel lukken.
 
Back
Top