Welke scooter zal ik kopen???

Peter_scooter

New Member
Graag wil ik een scooter kopen maar twijfel nog welke het gaat worden

optie 1:
Lintex Jet

vraagprijs 250
Bouwjaar : 2013
Kilometerstand : 6.713 km
optie 2:
Kymco aggility 50
vraagprijs 250
bouwjaar 2011 met 18900 op de teller. De snorfiets gaat 34km per uur. De scooter is in prima staat doet het uitstekend, alleen op een ding na en dat is de elektrische start , de kickstart doet het in een keer al! Buddy slot mist
optie 3:
e-Scooter iYYO Star Sli
vraagprijs 350
Maximum snelheid : Maximaal 25 km/u
Bouwjaar : 2013
Kilometerstand : 935 km

Wie helpt me om de juiste beslissing te nemen?
Groeten van Peter
 
Advertisement - register to remove this

Jammer dat die Kymco al wat kilometers heeft, anders zou ik zeker voor die Kymco gaan. Tis tenslotte in mijn ogen gewoon een A-Merk Scooter. Die andere 2 lijken mij B-Merken. Alhoewel als die Kymco goed onderhouden is geweest voor de rest, en je alleen eventueel de elektrische start hoeft te fixen, dan zou ik er voor gaan.
 
Dank je wel maikel. Inmiddels staat er ook een Kymco te koopmomenteel geboden : 400,-

Conditie:Zo goed als nieuw
Maximum snelheid:Maximaal 25 km/u
Bouwjaar:2015
Kilometerstand: 1.659 km
 
Hmm... de prijs is te goed om waar te zijn. En die kmstand vertrouw ik niet voor die prijs. Je kan even informeren of het wel proper is. Ik zou niet te vroeg juichen in iedergeval.
 
Teller is mee geknoeid, kan niet anders. Of hij moet 5 jaar lang, iedere dag maar 1km hebben gereden. Of een paar jaar hebben stilgestaan (of hele langere tijden) Of het is meer een "kleine boodschappen" scootertje geweest. Maar ik heb me bedenkingen. Iets klopt niet. Ook zie ik dat het kenteken al een keer kwijt is geweest en opnieuw is aangevraagd. Hij staat wel geregistreerd als 1e eigenaar. Kan, maar wel vreemd. Als er zo is mee omgegaan, is het blokje zelf niet eens goed ingereden "mocht de kilometerstand" nou tóch zwart op wit kloppen..
 
Last edited:
Vind ook dat er gerommeld kan zijn met de teller.. Met zo`n stand is de voorste remschijf amper beschadigd.. De huidige zit er al veel langer op.

Gok dat de scooter al tussen de 8000 en de 10000 km gezien heeft.
 
Back
Top