welke scooter is dit?

Gielnieuwenhuis

Well-Known Member
P1050629.JPG
Vandaag heb ik een scooter gekocht met een kapotte lichtunit.
Nu wil ik deze bestellen maar weet ik niet welke ik moet hebben, omdat ik het type en merknaam van de scooter niet weet.
Hij is gekocht in duitsland (Munster).Die zaak heet soundpark.Op de scooter staat dan ook : soundpark sp 50 xl. Bij deze zaak zeiden ze dat ik naar dataparts.de moest en dan naar daelim otello bj 06. Hier kan ik dan die lichtkap bestellen....Weet alleen niet of dit de goede is...Ook is van ieder type otello die lichtunit hetzelfde.

Als iemand weet welke het is of waar ik eventueel zo een kap kan bestellen dan hoor ik het graag.

Mvg,

Giel Nieuwenhuis.
 
Advertisement - register to remove this

Het probleem met deze scooter is dat het een dertien in een dozijn Chineesje is, waardoor er ongelooflijk veel merken zijn die deze importeren en verkopen...

Toevallig weet ik dat www.scooterstunt.nl deze ook verkoopt onder de naam Weazer Extreme, misschien kan je hun ff een mailtje sturen, en kunnen zij je verder helpen, ze kopen namelijk ook onderdelen in ;) weliswaar eigenlijk alleen voor hun "eigen" scooters, maar ik vermoed dat er niet al te moeilijk over gedaan zal worden...

succes!
 
Last edited:
bij die chineesjes ook vaak niet hoor, hangt er maar net vanaf hoe ie geimporteerd is ;)

en ik weet al helemaal niet heo dat zit met een duitse scooter ;)
 
Back
Top