Welke scooter bied het meeste beenruimte?

Jan-Willem

B*nn*d
De topic titel zegt het al, op welke scooter kan je goed zitten met 1,90m?
Ik heb gezocht op het forum maar niet echt wat kunnen vinden.

gr
Jan-Willem
 
Advertisement - register to remove this

Zou het niet zo precies weten.
Maar runner kan wel.

Iniedergeval is een beta ark krap en een neos en een aerox.

Haha Aerox ! Wordt eens wakker. ;) Ik ben 1.95m , en ik heb daar 0,0 beenruimte. Écht 0,0. hoef maar 2cm met het stuur de zwaaien of ik raak me knie al. Als ik me benen als een fopneger naar achteren doe heb ik volop ruimte , dit doe ik enkel nooit. Zit gewoon normaal. :rolleyes:

Met mijn Aprilia SR overigens heb ik volop ruimte. Heel gek , maar toch is het zo. :p
 
Haha Aerox ! Wordt eens wakker. ;) Ik ben 1.95m , en ik heb daar 0,0 beenruimte. Écht 0,0. hoef maar 2cm met het stuur de zwaaien of ik raak me knie al. Als ik me benen als een fopneger naar achteren doe heb ik volop ruimte , dit doe ik enkel nooit. Zit gewoon normaal. :rolleyes:

Met mijn Aprilia SR overigens heb ik volop ruimte. Heel gek , maar toch is het zo. :p

en lees zijn zinnetje nog is ;) hij zegt juist dat een aerox niet veel beenruimte heeft
 
Aerox vind ik verrot. heb zelf een Area 51, ben 1.89 en gaat zeer goed. Kan nog groter iemand op hoor.. :)
Ik vond een Sr ook genoeg beenruimte hebben voor mij, verder geen ervaring.. ja dat Aerox niet fijn is, ook niet hoe je dan je voeten neer moet zetten vind ik ;) maat 46.(A)

Edit: Beta ark gaat ook nog!
 
Ik ben zelf ook 1,92 en ik pas heel erg goed op me aprilia area51, echt topding qua ruimte :)

Heb schoenmaat 46 en past ook net op de treeplank, daar komt nog bij dat een area gewoon dé scooter is imo :W

Ik heb op aerox gezeten met vooruitstaande clamp, werd echt niks, ook beta met standaard stuur is niet te doen. Sr ditech ging dan wel weer goed, alleen ik vond die niet lekker zitten.
 
Dan komen we weer bij de vraag wil je wel schakelen:p
Denk ook dat een crosser het meeste beenruimte geeft.
Alleen heb je dan geen buddy bak .

Ik weet niet precies hoe het met de nieuwe modellen neos zit
maar ik pas niet zo goed op mijn 2001 model.
Ga ook meestal wat naar achteren zitten.

Hebben die 4takt dingen niet veel beenruimte?
 
Back
Top