Welke rolletjes zip iget i.c.m power commander en jm tuning?

windydrum39

New Member
Hallo forum,

Welke rolletjes (grammage en merk) zijn het beste voor mijn setup zip iget 2019?

Heb nu 6.5 gram leo vince.

mijn setup:
- JM Tuning uitlaat
- Power commander begrenzer
- geen vario ring
 
Advertisement - register to remove this

Hallo forum,

Welke rolletjes (grammage en merk) zijn het beste voor mijn setup zip iget 2019?

Heb nu 6.5 gram leo vince.

mijn setup:
- JM Tuning uitlaat
- Power commander begrenzer
- geen vario ring
Wil je opvoeren dan verkopen dat ding en 2t halen

maar om er serieus op in te gaan ik zou een malossi varioteur nemen en 7,5 gram malossi rollen ik heb dat gehad op mijn 2 klepper en een 50cc wist ik uiteindelijk 72 gps te laten lopen. sproeier 76 (injectie heeft geen sproeier die jij hebt ) toen maar elke scooter is anders.
 
Last edited:
Wil je opvoeren dan verkopen dat ding en 2t halen

maar om er serieus op in te gaan ik zou een malossi varioteur nemen en 7,5 gram malossi rollen ik heb dat gehad op mijn 2 klepper en een 50cc wist ik uiteindelijk 72 gps te laten lopen. sproeier 76 (injectie heeft geen sproeier die jij hebt ) toen maar elke scooter is anders.

Ik denk dat 7,5 wel aan de zware kant is. En dan zeker met de open uitlaat. 6,5 - 7,0 zou wel goed moeten zijn.
 
nee 7,5 is prima kijk joeyschaar zijn videos
Niet om slim te doen ofzo maar joeyschaar gooit onder bijna elke scooter 7,5 gram rollen. Voor een zip met alleen een multivar kit kan dit wel maar met andere onderdelen moet je natuurlijk weer de grammage van de rollen veranderen.

Op mijn eigen zip was 7,5 te zwaar. Als ik een berg op ging had hij veel te weinig toeren en ging hij maar 35.
 
Back
Top