Welke rolletjes heb ik nodig zip

naoufalaaa

New Member
Hallo ik heb pas een zip aangeschaft en gaat 39 op de teller maar mijn optrek is heel sloom word gewoon ingehaald door fietsers welke rolletjes heb ik nodig om mijn optrek sneller te laten lopen maar ik wil niet dat de rolletjes invloed hebben op mijn topsnelheid is dat uberhaupt mogelijk?
 
Advertisement - register to remove this

Hallo ik heb pas een zip aangeschaft en gaat 39 op de teller maar mijn optrek is heel sloom word gewoon ingehaald door fietsers welke rolletjes heb ik nodig om mijn optrek sneller te laten lopen maar ik wil niet dat de rolletjes invloed hebben op mijn topsnelheid is dat uberhaupt mogelijk?
Moet je echt zelf uitzoeken. Gewoon testen.
Meschien iets lichter dan wat je nu hebt.
 
Last edited by a moderator:
Even wat reacties verwijderd. Het blijft kennelijk lastig voor mensen om het report knopje in te drukken. Een snorfiets die 39 teller loopt en niet harder wil ga ik wel van uit dat deze net onder de wok grens blijft op de rollerbank. Voor de rest het taalgebruik is hier gewoon niet schelden en ABN.

Als iedereen hier weer rekening mee houdt blijft het gezellig en kunnen we elkaar helpen ipv meteen in een soort verdediging/aanval te schieten
 
ik heb vandaag 6.5 gram geprobeerd maar rijd nu 34 op teller wat heel laag is
Jouw zippie heeft waarschijnlijk een cdi die op toeren begrensd. Als je dan andere rollen neemt gaat je top snelheid veranderen.

Als je sneller wilt optrekken zou ik gewoon een malossi multivar aanschaffen.

34 kmph voor een snor is prima, als je harder gaat rijden krijg je niet alleen problemen met de politie, maar heb je ook meer kans dat je met een dwarslaesie of hersenletsel in het ziekenhuis terecht komt…

Je kan beter gewoon een instebare cdi kopen, hem daarna netjes 50 laten rijden, en dan om laten keuren naar een brom. Binnenkort moet je toch een fietshelm op met blauwe plaat.
 
Als je harder wilt moet je gewoon voor een brom scooter gaan.. Anders moet je volgend jaar als nog met een helmpje op je snor scooter zitten en geen meter harder kunnen.
 
Back
Top