Welke rolletjes etc?

Davey192

New Member
Ik zit dus met een probleem, ik had pas een 70cc aerox gekocht. Hij trekt alleen niet goed, er zit een standaard uitlaat op. 17.5mm carb 70cc italkit vl14 membraam. Welke veertjes en rolletjes zouden jullie mij aanbevelen? Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

wil je meer toeren = sterkere veren en lichtere rollen
minder toeren = slappere veren en zwaardere rollen

De standaard uitlaat knijpt m trouwens ook. Daar verlies je vermogen mee. Beste is een terugloop maar hierdoor maakt hij wel veel maar lawaai en val je dus veel meer op. Meeste mensen gebruiken een sito plus. Lijkt standaard, is redelijk stil en je hebt wel merkbaar vermogenwinst
 
wil je meer toeren = sterkere veren en lichtere rollen
minder toeren = slappere veren en zwaardere rollen

De standaard uitlaat knijpt m trouwens ook. Daar verlies je vermogen mee. Beste is een terugloop maar hierdoor maakt hij wel veel maar lawaai en val je dus veel meer op. Meeste mensen gebruiken een sito plus. Lijkt standaard, is redelijk stil en je hebt wel merkbaar vermogenwinst
Ja klopt de uitlaat knijpt m ook, ik ga iig nog geen andere uitlaat erop zetten dat valt teveel op. Maar mijn vraag was hoeveel g rolletjes zou je ongeveer nodig hebben? Bijv 6 gram voor snel optrekken, topsnelheid vind ik niet heel belangrijk.
 
Ja klopt de uitlaat knijpt m ook, ik ga iig nog geen andere uitlaat erop zetten dat valt teveel op. Maar mijn vraag was hoeveel g rolletjes zou je ongeveer nodig hebben? Bijv 6 gram voor snel optrekken, topsnelheid vind ik niet heel belangrijk.
Scooter kan je op 1 manier afstellen en dat is gewoon goed. Je kan namelijk.niet harder.optrekken door alleen lichtere rolletjes of meer snelheid met andere trekveren. Al dacht ik vroeger wel dat het zo werkte. Welke rollen heb je er momenteel inzitten? Dan pak je een grammetje of 1 , 1.5 minder en dan is het zo een kwestie van proberen. Als je nou niet wil opvallen met je uitlaat maar toch een wat betere uitlaat voor je cilinder wil zou je een Sito+ kunnen monteren ;)
 
Back
Top