Welke rollers en hoe zwaar

JasonMarcele

New Member
Goeiedag!
Ik laat binnekort me vario plaat verwijderen van mijn peugeot speedfight 1 lc..
Maar ik wil er andere rollers in hebben,
Welke brand is een beetje goed ik zelf twijfel over polini of malossi rollers.
Ik ben bekend met het afstellen van rollers hoe lichter hoe harder hij optrekt maar daar gaat je top onder lijden
hoe zwaarder de rollers hoe minder hard de scooter optrekt maar zn top ligt weer hoger, mijn scooter loopt nu 58 km/h standaard maar zodra de plaat eruit is gaat ie in de 80 hoe kan ik doormiddel van de juiste gram rollers de scooter net eff over de 80 laten komen ? Ik zelf denk dan aan zwaarder
Tis Voor nu even.
zodra ik er aan toe ben komt er een leovince tt handmade terugloop op en een 17.5 mm carb, onder,

Ik wacht jullie adviezen af!
Met vriendelijke groet
 
Advertisement - register to remove this

eerst setup er op en dan afstellen. Alles hangt af van hoe je cillinder en uitlaat gaan presteren, toeren afsteling.
Uiteraard ben ergens aant het twijfelen of ik wel overga op 70cc , aangezien ik met mijn speedfight een 70cc piaggio fly eruit rijd zonder enig moeite, kan ik geen 17.5 mm kwijt onder een 50cc snel blok? Mijn broer heeft een jetforce gekocht met 50cc snel blok en daar hangt toch echt een 17.5 mm onder en een yasuni c16 dus is dat mogelijk of ? Jetforce heefr hetzelfde blok als mijn speedfight
 
Polini en malossi rolletjes zijn wel goed. Houden het best lang uit.. Maar het kan zijn dat je er bij een dealer te teveel voor betaald..

Goedkoper is bijvoorbeeld van power one, en mkx die zijn voor het geld ook goed te doen.
 
Back
Top