Tristanve New Member 15 October 2020 #1 Ik heb zelf een piaggio zip 4t en heb een eurobegrenzer er in zitten, welk rollengewicht is het meest optimaal voor goede trekkracht met een top van 65?
Ik heb zelf een piaggio zip 4t en heb een eurobegrenzer er in zitten, welk rollengewicht is het meest optimaal voor goede trekkracht met een top van 65?
Choempie Well-Known Member 15 October 2020 #2 vindt zelf 6,5 het beste in combinatie met sproeier 78/80 Upvote 0 Downvote
Tristanve New Member 15 October 2020 #3 Thankss Choempie said: vindt zelf 6,5 het beste in combinatie met sproeier 78/80 Click to expand... Thankss Upvote 0 Downvote
Thankss Choempie said: vindt zelf 6,5 het beste in combinatie met sproeier 78/80 Click to expand... Thankss
Lorenzo P Active Member 15 October 2020 #4 Tristanve said: Thankss Thankss Click to expand... Verschilt enorm ik heb 7,5 gram er in zitten Upvote 0 Downvote
Tristanve New Member 15 October 2020 #5 Lorenzo P said: Verschilt enorm ik heb 7,5 gram er in zitten Click to expand... Dus ik ga lekker tussen 6,5/7,5 half zitten thanks Upvote 0 Downvote
Lorenzo P said: Verschilt enorm ik heb 7,5 gram er in zitten Click to expand... Dus ik ga lekker tussen 6,5/7,5 half zitten thanks
Lorenzo P Active Member 15 October 2020 #6 Tristanve said: Dus ik ga lekker tussen 6,5/7,5 half zitten thanks Click to expand... Het is echt zoekwerk wat voor jou werkt elk blok reageert er anders op ik heb trouwens wel sproeier 78 Upvote 0 Downvote
Tristanve said: Dus ik ga lekker tussen 6,5/7,5 half zitten thanks Click to expand... Het is echt zoekwerk wat voor jou werkt elk blok reageert er anders op ik heb trouwens wel sproeier 78