welke remschijf?

2s2k

Mike's Apartment
ik heb Sr-velgen op een originele Spirit voorvork, nu welke remshijf moet ik niet want ik weet niet hoe de verhouding zit :s
 
Advertisement - register to remove this

mastervanloon said:
stel je vraag even opnieuw en duidelijker, ik snap er geen hol van

Sorry, mijn vraag is:

Ik heb 13" SR velgen op een Spirit 2004 voorvork en zou graag een nieuwe remschijf zetten.

Nu is mijn vraag: Welke remshijf moet ik nemen? remschijven voor Aprillia SR? en geeft dat geen conflict met een gewone Spirit voorvork?
 
Welke maat had je remschijf eerst ? Die maat moet je dan weer nemen, want je remklauw zit nog steeds evenver van je as af als daarvoor, of de velg nou 11, 12 of 13 inch is, de klauw blijft op dezelfde plek.
Of je moet een bracket plaatsen.
 
Italjet4Life said:
Welke maat had je remschijf eerst ? Die maat moet je dan weer nemen, want je remklauw zit nog steeds evenver van je as af als daarvoor, of de velg nou 11, 12 of 13 inch is, de klauw blijft op dezelfde plek.
Of je moet een bracket plaatsen.

Niet als je een andere voorvork hebt:) waar de klauw ophanging misschien anders is.
 
2s2k said:
Sorry, mijn vraag is:

Ik heb 13" SR velgen op een Spirit 2004 voorvork en zou graag een nieuwe remschijf zetten.

Nu is mijn vraag: Welke remshijf moet ik nemen? remschijven voor Aprillia SR? en geeft dat geen conflict met een gewone Spirit voorvork?

sr remschijf uiteraard ja... en als je remklauw niet op de juiste positie zit kan je hem verplaatsen dmv een adaptertje ertussen te plaatsen zodat hij verder van het hart vandaan komt te zitten. Als hij meer naar het midden moet kan je de boel opvullen met ringetjes of busjes als de afstand groot is.

simpel
 
idd, igg dus met een schijf die je met 3 punten vast zet zoals op de SR velgen moet. meet de grootte op van je vorige schijf en neem er dan een met dezelfde diameter of gebruik een bracket voor grotere schijven:)
 
Back
Top