Welke overbrenging zip 2t 70cc

Bram033

New Member
Ik had een malossi mhr vario gekocht maar ik kwam er achter dat je dan geen elektrische start meer hebt. Ik vind dit wel belangrijk want het is gwoon mijn dagelijkse scooter. Ik vraag mij dus af welke overbrenging dus vario, drukveer en trekveren het beste voor mij zijn.
Mijn setup is
70cc malossi sport
Sito plus uitlaat
17,5 mm delorto carb
Standaard drukveer
Rolletjes weet ik niet.
Trek veren weet ik ook niet.
 
Advertisement - register to remove this

Wat is er mis met je huidige overbrenging dan? Standaard werkt op zo'n setup nog altijd super.
Als het nu goed rijd dan is het niet met een drukveertje en een setje rollen dat je bijvoorbeeld 10km harder gaat.

Drukveer mag wel een gele van Malossi worden denk ik. En trekveren misschien ook wel
 
Nee je hebt alleen een wat soepeler verloop van je toeren. Dus dat soort dipje wat je soms voelt zo rond de 30km per uur dat is dan stuk minder. Nou kan het geen kwaad als je er 1 in zet, maar meestal beetje spelen met afstelling van je standaard overbrenging dan kom je al een heel eind
 
Ik had een malossi mhr vario gekocht maar ik kwam er achter dat je dan geen elektrische start meer hebt. Ik vind dit wel belangrijk want het is gwoon mijn dagelijkse scooter. Ik vraag mij dus af welke overbrenging dus vario, drukveer en trekveren het beste voor mij zijn.
Mijn setup is
70cc malossi sport
Sito plus uitlaat
17,5 mm delorto carb
Standaard drukveer
Rolletjes weet ik niet.
Trek veren weet ik ook niet.
terugloop monteren en afstellen en miss een polini high vario
 
Back
Top