Welke opleiding ga jij doen? #2

Status
Not open for further replies.
Moet woensdag weer naar school komen ,Doe Op hilversum roc De opleiding 1ste automonteur.Maar weet nog niet of ik verder ga zit nu in me laaste jaar maar heb er niet meer naar me zin.Dit jaar eigelijk geen ene donder geleerd door de slechte school....
 
Jah je zou het wel zeggen jah maar die hele school is kut daarzo..Hoe daar les gegeven wordt is echt slecht..Kreeg zelfs me diploma voor me 2de monteur zonder praktijk examen gedaan te hebben 8P Nou dan klopt er toch iets niet :P

Maarjah merk het wel woensdag Als het me niet meer zin stop ik er gewoon mee
 
Jah je zou het wel zeggen jah maar die hele school is kut daarzo..Hoe daar les gegeven wordt is echt slecht..Kreeg zelfs me diploma voor me 2de monteur zonder praktijk examen gedaan te hebben 8P Nou dan klopt er toch iets niet :P

Maarjah merk het wel woensdag Als het me niet meer zin stop ik er gewoon mee

Bij het innovam krijg je ook een diploma als je het praktijk examen voldoende heb afgelegd, en die heb jij denk ik niet...

Doe dezelfde opleiding (EAT) en moet woensdag ook weer beginnen aan het laatste jaar en heb er ook weinig zin in :+
 
Maak je geen zorgen Jeroen, je hebt al een mooie basis voor een autosloperij gelegd. Dat neemt niemand je af en daar kun je altijd op terugvallen:)
 
Jah maar heb nog nooit praktijk examen gedaan en heb toch me diploma gehad ....Maarjah lekker boeiend allemaal merk het wel

Ik zou het gewoon afmaken, een diploma hebben helpt altijd bij een nieuwe baan... je zou dus dom zijn om het te laten gaan.
 
Morgen beginnen aan HTS-A eerste lessen morgen na ja opstarten van het blok.
ik kom van MBO ICT af dus moet er wel aan werken.
 
Achter 013 in de st. josephstraat? Ik heb daar wel eens een kijkje genomen, daarna toch besloten naar Eindhoven te gaan om WTB te gaan doen, waar ik nu overigens alweer mee klaar ben.
 
Achter 013 in de st. josephstraat? Ik heb daar wel eens een kijkje genomen, daarna toch besloten naar Eindhoven te gaan om WTB te gaan doen, waar ik nu overigens alweer mee klaar ben.

Zou niet weten waar daar ergens in de buurt nog een ander college zit :)
 
Even een kickje ivm een vraag. Morgen beginnen me lessen dan op het HBO. Ik doe accountancy. Het wordt meteen een lange dag, want ik zit van 9:20 tot 17:20 op school :| Maar wat ik me nu dus afvraag is wat het vak PBP en het vak PBPH is. Ik heb namelijk geen idee wat al die afkortingen betekenen en ik weet dus ook niet wat ik mee moet nemen en of ik wel wat mee moet nemen. Ik hoop snel een reactie te krijgen. Bedankt alvast :)

grtz

P “Prime rate” / US base rate (not necessarily the lowest lending rate)
“P’s” the 5 “P’s” of the marketing mix: Price, Product, Place, Position, Promotion +
People, Process, Profit, Push/Pull
“top-P’s” the 4 “P’s” of top managers: Power, Pay, Perks, Platform + Position, Profit
P0 current price of a share (at time 0)
Pex exercise price of a share (at expiry of option)
Ps price of a share (stock)
P1 P1 CP rating (highest Commercial Paper credit rating)
PBGC Pension Benefit Guarantee Corporation
PBP pay back period
PBT profit before tax
PE private equity
P/E ratio price earnings ratio (= “K/W: koers winst verhouding”)
PERC preferred equity redemption cumulative stock
PERLS principal exchange rate linked securities (e.g. $ bond with repayment of principal
in e at fixed FX rate)
PERT program evaluation and review technique
PI profitability index
PIC paid-in-capital (= surplus capital above nominal capital paid at issuance = “agio”)
PIK bond pay-in-kind bond (= ”bunny bond”)
PL personal loan
P&L profit & loss account
PLC product life cycle
PLC public limited company (UK)
PMC product market combination
PMT annuity / periodic payment
PN project note
PO principal only
POLC Planning, Organizing, Leading, Controlling: management model
POP point of presence / point of purchase
POS point of sale
PP&E property plant and equipment (= fixed assets)
PPI purchasing power index
PPPT purchasing power parity theorem (Law of one price)
PV present value
PVK “Pensioen en Verzekeringskamer”
P2P peer-to-peer

:P
 
ik kreeg het lijstje toevallig vandaag in mijn mailbox.

Zijn afkortingen voor de academic minor die ik over een jaar ga volgen aan de UvA.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top