Welke opleiding ga jij doen? #2

Status
Not open for further replies.
Thuisstudie staat officieel veel tijd voor. Als je het wil lezen kom je ook wel aan aardig wat uren, maar ik ben liever thuis bezig dan doelloos op uni rond te hangen.

Ga je ook alleen maar koffie drinken en broodjes eten :+
 
Ik ga vanaf september het schakeltraject in aan de TUDelft. Ik heb dus 4 of 5 dagen college van 2 uur per dag. Ben ik mooi klaar mee met 100km reizen per rit. :|
 
4 September introductie dag @ Grafisch Lyceum Rotterdam. (Grafisch Vormgeven) nog meer mensen die op die school zitten ? :)
 
Eerste week achter de rug Fysiotherapie op de HvA. Je word nu echt al doodgegooid met latijn e.d. ik vind het allemaal erg intressant, dus ik denk dat het wel goed gaat komen, heb nu al meer gedaan in deze week dan vorig jaar in 2 maanden op Inholland :D.
 
net terug van de intro hts autotechniek .
was wel heel gezellig, en handig om menesen te leren kennen :)

maandag beginnen ik heb er wel zin in :)
 
Spreek me maar eens aan dan, ik ben op alle dagen op school op woensdag na.

Zit er trouwens nog 1 op de iva, die gast die die Fiat 500 restaureert, die zit bij Juels in de klas.
 
ik doe mbo tuinbouw de lier. daarna nog hbo HAS (hogere agrarische school) in delft doen denks. iig nog 7/8 jaar school voor de boeg :+ geneens zin om te werken en me ouders betalen toch me opleiding
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top