This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke opleiding ga jij doen? #2

Status
Not open for further replies.
ti 83 of ti 84 is rond de 100 euro dat klopt. de ti 89 is een nieuwe versie en die kost 185 euro
Pff, das wel erg overdreven. Zo TI83 kan ook vet veel. Dat gebruik je never nooit niet

Ga nu zelf BI doen op de HU in de hoofdfase. Hopen dat het beter bevalt dan I
 
hoe zit dat eigenlijk met m'n ov jaarkaart?

ik heb me gewoon aangemeld via ib groep voor m'n studie+ financiering, krijg ik automatisch bericht van m'n ov kaart?
ik heb al geprobeert in te loggen met m'n digi d code maar dat wil niet lukken :S

je beveiligingsniveau is te laag. Even SMS-Authenticatie aanvragen. Na een paar dagen krijg je een code toegestuurd waarmee je SMS kan activeren. Dan kan je inloggen. Ik had hetzelfde probleem.
 
Even een kickje ivm een vraag. Morgen beginnen me lessen dan op het HBO. Ik doe accountancy. Het wordt meteen een lange dag, want ik zit van 9:20 tot 17:20 op school :| Maar wat ik me nu dus afvraag is wat het vak PBP en het vak PBPH is. Ik heb namelijk geen idee wat al die afkortingen betekenen en ik weet dus ook niet wat ik mee moet nemen en of ik wel wat mee moet nemen. Ik hoop snel een reactie te krijgen. Bedankt alvast

grtz
 

Op 't moment ligt het intranet plat, maar ik zal zsm ff voor je kijken.

*zit ook op de HES *
 
vandaag nog forummembers naar de Introductiedag van de FEM aan de HU geweest?

zo ja, weet iemand waar ik mijn boekenlijst kan zien?

https://www.sharepoint.hu.nl/sites/...c&View={B243AA9B-939D-4B9F-9A16-699A9D64C0ED}

Tip ga de les in en vraag welke boeken er dit jaar gebruikt moeten worden. Ik heb er boeken tussen zitten die heb ik nooit aangeraakt!

Ik ben gister al geweest. 2e jaars. Elke donderdag vrij en vrij relaxt rooster. 3e blok op stage.Je zit toevallig niet bij Niels in de klas?
 
ik in brugge(hoor trouwens dat de meeste mensen van nederland komen)
vti brugge volg mechanic of oe dat jet ook schrijft
 
Maandag eerste dag stage op een scheepswerf, ben 2de jaars hbo werktuigbouwkunde op de hanze in groningen. P heb ik in het eerste jaar gehaald, dus daar ben ik vanaf .
 
Meer mensen die BI doen op de HU op de nijenoord?
Moet maandag beginnen in het 2de jaar, in BIV3A
Alleen ma en do naar school, rest van de week vrij8P+pippi+
 
Serieus? Dan was je vandaag ook op school, jullie maakte wel veel herrie in de lokalen terwijl ik een hertentamen had
 
Meer mensen die BI doen op de HU op de nijenoord?
Moet maandag beginnen in het 2de jaar, in BIV3A
Alleen ma en do naar school, rest van de week vrij8P+pippi+

Maandag: 2 uur
Dinsdag: vrij
Woensdag: 2 uur
Donderdag: 2 uur
Vrijdag: vrij

:love:

3e jaars nu.
 
Status
Not open for further replies.