This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke opleiding ga jij doen? #2

Status
Not open for further replies.
Voor het eerste blok ben je automatisch ingeschreven bij de UvT blijkbaar. Mijn inschrijving voor de opleiding is zelfs nog niet helemaal rond, ben nof ik er gezeik mee krijg
 
Krijg je al echt college, of zijn het introlessen? Ik weet nog dat de eerste week op UvT meer ging om: Hoe inschrijven voor cursussen / studieadviseur etc.
 
Het zijn extra colleges voor MTO, introdag is de 27e. Echte introlessen heb ik niet aangezien ik de premaster volg.
 
Ik zit ga nu beginnen aan het derde jaar van Logistiek en Tech. Vervoerskunde in Rotterdam. Heb helaas geen stageplek kunnen vinden dus ga nu in februari stage lopen in plaats van september, maakt me verder niet zoveel uit moet nog 1 vak inhalen dus dat wordt een rustig half jaartje
 
6 september beginnen in Delft. Het rooster van het schakelprogramma viel even erg tegen. 17 college uren verdeelt over 4 of 5 dagen. Daarvoor zit ik dan in totaal 2 uur in de trein per dag. :X
 
hoe zit dat eigenlijk met m'n ov jaarkaart?

ik heb me gewoon aangemeld via ib groep voor m'n studie+ financiering, krijg ik automatisch bericht van m'n ov kaart?
ik heb al geprobeert in te loggen met m'n digi d code maar dat wil niet lukken :S
 
Volgens mij niet hoor.. M'n zusje wordt 18aug 18jr en die krijgt der OV pas later omdat ze dus na een bepaalde periode 18 wordt Gaat Geneeskunde doen aan de VU..

Ik kreeg anders mn OV op mn 16de. Ik ging op mn 16de naar het HBO. 3 weken later werd ik 17.
 
Ik ook pas toen ik 18 werd, en het leuke was, ov werkt in kwartalen. Was in augustus 18, en kreeg hem pas in oktober
 
Ik kreeg mijn OV ook voor mijn 18e ( 1 maand ervoor ) omdat ik naar een vervolg opleiding zou gaan.

Dat jaar niet gehaald en dus Havo 5 nog een keer overgedaan, OV trouwens wel in bezit, 2x gebruikt in 10 maanden...

Toen kwam er opeens een rekening van 1300€ binnen omdat ik nog helemaal geen OV mocht hebben omdat ik niet @ vervolg studie zat.
 
kom ik er net achter dat ik voor mijn opleiding HTS-A een TI-89 als rekenmachine nodig heb.
ding kost 185 euro ..
 
even voor de duidelijkheid, dat is toch dat ding waarmee je grafieken kunt maken enz? of is er nog een duurdere ding is 3 jaar oud ofzo, nooit gebruikt, ja om snake mee te spele

je hebt er verschillende ti83/84 is de meest gebruikte ti89 kan 3d grafieken maken.
 
Status
Not open for further replies.