Welke opleiding ga jij doen? #2

Status
Not open for further replies.
mensen @ noorden van het land worden 1. met hun vakantie al bevoordeeld (langer vakantie als ze dit jaar eindexamen hebben gedaan) 2. met begin van het schooljaar dus ook weer bevoordeeld met ov kaart enzo.

kunnen ze die ov kaarten ook niet gewoon vakantie gebonden uitgeven, morgen maar even bellen naar IB groep, moet de eerste week al 4× op en neer naar eindhoven, dit kost me al ruim 60 euro, en dan nog een week op en neer naar tilburg plus buskosten, daar werk ik niet voor :L
 
Media & Entertainment Management op INHOLLAND Haarlem..

Nogal wat gezeik gehad met de IBG.. Ze waren m'n inschrijvingsformulier kwijt :O
2 weken terug maar eens gebeld omdat we niets hoorden,

IBG Meneer: Euh ja we zijn z'n formulier kwijt, moet ie maar even een nieuwe inleveren dan is 't wel weer goed..

Stelletje beunhazen, toen was ik echt pissed.. Dalijk kon ik een jaar gaan werken omdat hun m'n formulier kwijt waren.
 
Ik werk maar volg wel studie trajecten op eigen iniatief :) Zo ben ik ondertussen PHP en bijna MySQL gecertificeerd, en probeer ik dit jaar en volgend jaar nog 2/3 certificeringen bij te halen (MysqL DBA, Oracle, OMG UML)

Mijn hoogst "genoten" opleiding is MBO niveau 3 :p ICT Beheer, maar werk als Senior Web Developer ondertussen ;)
 
deed vorige jaar autoschadeherstel bol @albeda college ,rotterdam, van grafstraat, stage gekregen en gelopen en werk gekregen
nu doe ik autospuiter bbl ook @albeda college, van grafstraat rotterdam:)
 
ik moet ook van 3 september tot 1 oktober betalen.. ga maar ff traject kaart halen van nunspeet naar utrecht.. maar ik ben nog wel 17.. dekt de kinderbijslag dat dan?

explain nicolas ;)
 
ik ben 18, dus krijg gewoon helemaal niks, ik moet dus gewoon van 20 aug. tot 1 oktober gaan dokken. dat is gewoon echt 300 tot 400 euro ofzo, waar the fuck moet i kdat vandaan halen :P
 
Ligt eraan wanneer je 18 bent, wordt je pas in oktober of later 18 dan krijg je pas een OV vanaf januari 2008. Terugrekenen lukt zelf wel denk ik :+

Nope

Ik was 16 toen ik op de Hogeschool van Utrecht kwam (werd half september 17jaar). 1 Oktober kreeg ik mijn OV, dus toen ik net 17jaar was.

Ik doe trouwens Accountancy daar (nu 2de jaars).
 
Wanneer krijg je eigenlijk bericht dat je OV en Stuffie aanvraag, goed is aangenomen?

Want ik heb hem 3 weken geleden opgestuurt en ook nog via de site met zo`n code aangemeld.
 
heb je die digiD shit?, als je dan naar ib groep gaat dan kan je je rechts op de homepage ergens aanmelden voor MIJN IB, als je dat wordt moet je email adres etc. invullen dan krijg je dus via je email iets te horen volgens mij.

Volgende week begint mijn opleiding maar heb (net) op tijd mijn definitieve inschrijving doorgegeven maar nu nog steeds niks van gehoord, wil niet te wanhopig overkomen maar vind dit niet zo tof:P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top