Welke opleiding ga jij doen? #2

Status
Not open for further replies.
Ik wou schadeherstel gaan doen ( had ook al betaald ). Maar toen bleek dat er geen berijven waren die mensen nodig hadden. Was heel Zeeland af gegaan / gebeld. Maar niks.

Van de week maar es bellen naar ROC West-Brabant. Of ik me geld terug kan krijgen. Weet iemand het nummer van ROC West-Brabant ? Want , ik belde vorige week al , en toen nam er niemand op. Althans , voicemail. :?
 
iemand ervaring met deeltijd werktuigbouw HTS? daarnaast 4 dagen werken, maar wil niet omkomen in t huiswerk..
Ik ben inmiddels klaar met voltijd. Ik heb vaak cijferlijsten van deeltijd gezien en ook samen met hen colleges gevolgd. De behaalde cijfers waren dramatisch in vergelijk met voltijd en de deeltijd studenten zelf waren ook niet al te positief over de afloop van hun studie. WTB is sowieso een hele zware hbo studie en deeltijd maakt het nog een stukje zwaarder. Het kan maar dan zou ik eerder een universitaire studie gaan volgen aangezien dat vergelijkbare inzet vergt. (ja kennisniveau is anders maar dat valt te overbruggen mijns inziens)
 
Bestaat er ook een amateur versie van dan? :P Zal wel de belgische hbo bachelor zijn?

In België heb je:
-Professionele Bachelor
-Academische Bachelor
-Master

Met acad. bach. is het bedoeling dat je erna ng een master doet. Bij prof. bach. is dat niet persé nodig.

Professionele Bachelor is wat minder theoretisch dan een academische.
 
eerste jaar gedaan en gehaald. Nu het 2de jaar: Commercieel medewerker. Dus met de vertegenwoordiger mee, en klanten aan de balie helpen. Ga ook dit jaar weer bij het zelfde bedrijf stage lopen. Sluit namelijk goed aan bij het eerste jaar...
 
Bedrijfsmanagement MKB @ Fontys te tilburg. vraagje tussendoor: wanneer ligt de ovkaart ongeveer klaar, aangezien ik me eerste schoolweek meteen 4× op en neer naar eindhoven moet voor een of andere wazige introductie, dit kost me anders iedere dag bijna 20 euro ofzo en daar zit ik niet op te wachten.

eerste schoolweek begint @ 20 augustus als het goed is.
 
Bedrijfsmanagement MKB @ Fontys te tilburg. vraagje tussendoor: wanneer ligt de ovkaart ongeveer klaar, aangezien ik me eerste schoolweek meteen 4× op en neer naar eindhoven moet voor een of andere wazige introductie, dit kost me anders iedere dag bijna 20 euro ofzo en daar zit ik niet op te wachten.

eerste schoolweek begint @ 20 augustus als het goed is.
Je eerste OV kaart is geldig per 1 oktober, meestal... www.ib-groep.nl staat het allemaal op.
 
Ligt eraan wanneer je 18 bent, wordt je pas in oktober of later 18 dan krijg je pas een OV vanaf januari 2008. Terugrekenen lukt zelf wel denk ik :+
 
Dingen geregeld krijgen bij de IB-groep is nog leuker. Helemaal leuk wordt het als je een tweelingbroer hebt. Dan gaat dus ALLES mis he.
 
Ik heb echt al wat gelul gehad met de IB-groep, maar ik krijg als het goed is mijn OV-kaart gewoon vanaf 1 september dus ik moet één week mijn vervoer zelf betalen.

Maar ik weet nog steeds niet de snelste OV-route naar me school, connexxion bellen oid.?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top