Welke opleiding ga jij doen? #2

Status
Not open for further replies.
Slogan van de faculteit inderdaad. Verdedigen ben ik mee gestopt. Op de vraag: "Wil je leraar worden"? Antwoord ik nu gewoon met : "Ja".

Of bij: "Wat wil je later worden?" doet "beroepswerkloze" het ook wel goed.
 
Ik twijfel nog een beetje. Tijdje terug met een bekende van me (1e jaars op de EUR) erover wat we ermee gaan doen :D . In eerste instantie heb ik leraar worden altijd afgezworen en daarom voor de richting Media en Cultuur gekozen. Als ik mn bachelor heb is er echter de mogelijkheid om in 1jr een educatieve master te halen. Ben je gelijk 1e graads leraar.

Zie het allemaal wel. Bij de EUR is het zo dat +- 50% van de afgestudeerden Geschiedenis nog het bedrijfsleven ingaan. Onder het mom van "groot analytisch denkvermogen"
 
Ik ga bij de politie aan de bak :W en daar dus een opleiding volgen, maar zit nog te twijfelen welke...

Heb alleen een VMBO diploma omdat ik laatst gestopt ben met me vervolg opelding.
 
Ingeschreven bij de universiteit van Groningen, bij de studie Amerikanistiek..
Direct ook ingeschreven voor de keiweek (introductieweek) van 13 t/m 17 augustus. :W

Nu alleen nog een kamer zien te vinden daar, ik heb namelijk nog steeds geen één. :(
 
Zie het allemaal wel. Bij de EUR is het zo dat +- 50% van de afgestudeerden Geschiedenis nog het bedrijfsleven ingaan. Onder het mom van "groot analytisch denkvermogen"

Hmm... Zit wat in ja, zo had ik er nog niet tegenaan gekeken. Heb gs nooit echt meegenomen in overwegingen voor studiekeuzes (voor ik zover die overweging überhaupt heb gemaakt:X). Vond/vind gs altijd wel interessant maar zette altijd vraagtekens bij het beroepenveld.


Edit:

Ga zelf nu beginnen met het 2e jaar Logistiek en Economie op de HRO.
Omdat ik VWO heb gedaan zou ik eigenlijk nu in het 3e jaar zitten en dus beginnen met een halfjarige stage. Maar door matige inzet nu eerste half jaar beetje vakjes inhalen volgens mij in totaal 5. zal wel rustig worden dus.
Twijfel ook nog steeds of ik de juiste keuze heb gemaakt, om door te gaan.
 
Last edited:
Ga 4 september beginnen met het 2e jaar van Facility Management op de Haagse Hogeschool. Erg leuke opleiding moet ik zeggen.
 
iemand ervaring met deeltijd werktuigbouw HTS? daarnaast 4 dagen werken, maar wil niet omkomen in t huiswerk..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top