Welke opleiding ga jij doen? #2

Status
Not open for further replies.
feli :)

Ik heb laatst mijn Cambridge Young Enterprise examen gehaald. Stelt niet gek veel voor, en ik heb een IELTS test gemaakt.
Ik checkte mijn CV even en ik zag toch weinig extra dingen.

Hebben hier mensen bijzondere extra cursussen gevolgd oid?
 
feli :)

Ik heb laatst mijn Cambridge Young Enterprise examen gehaald. Stelt niet gek veel voor, en ik heb een IELTS test gemaakt.
Ik checkte mijn CV even en ik zag toch weinig extra dingen.

Hebben hier mensen bijzondere extra cursussen gevolgd oid?

Las toevallig van de week in de krant, dat veel mensen vergeten hun (bijzondere)hobbies erbij te zetten of vrijwilligers dingen, of alles wat je kan doen waaruit blijkt dat je je inzet/ moeite doet.
Kan een wereld van verschil maken.

Ga er natuurlijk alleen niet al te lompe dingen op zetten he:P
 
Iemand enig ervaring om met je HBO P WO te gaan doen?
Op WO niveau hebben ze een opleiding die goed past bij mij, en ik kan dit jaar nog mijn P halen op HBO. Dus zit te denken om hierop verder te gaan. Iemand ervaring hiermee?
HBO'ers vallen bij bosjes neer als het op wiskunde aankomt :)
 
morgen naar open dag hoge hotelschool maastricht. hopelijk is het wat anders zit ik 3 uur in de trein voor niks :+


Ik woon in de wijk, waar de hotelschool ligt (Limmel)... Wordt wel harstikke gek van die malloten die schreeuwend terugkomen na een avondje stappen... op zo'n momenten wenstte ik dat ik een lucht-gun had, sniperen vanaf m'n raam, zal ze leren :W
 
Daar ben ik ook eens heen geweest. Gewoon voor de lol, omdat we studielastpunten ofzo moesten vergaren :D Met 8 man de trein in (vanaf Rotterdam) en onderweg al op een drinken gezet. Die hotelschool stikt van de mooie vrouwtjes trouwens. Daarna de stad ingegaan en op dat plein zitten drinken. Terugreis was goed gek :W . Kotsende klasgenoot in het gangpad

Het Vrijthof of het O.L. Vrouweplein :D chill terrassen als het weer goed is, maar wel altijd bomvol
 
GVD

Stond voor een vak gemiddeld een 5,4.. Ging dus 1 van de tentamens, waar ik een 5,1 voor had, herkansen. Heb ik voor de herkansing weer een 5,1 :|
 
Tweede keuring helaas niet gehaald. Ik ging te gemakkelijk om met kritiek en ik was niet integer genoeg. Op 1 punt scoorde ik onvoldoende uit het rijtje met doelstellingen, en dat was er dus 1 teveel. Helaas...

Jij succes iig als je eventueel opgaat voor keuringen. 8)
 
Lijkt me een goede eigenschap bij kritiek. Aan zulke dingen kan je niks doen, je moet er gewoon geknipt voor zijn en een beetje geluk hebben. Zelfde als bij de luchtmacht enzo.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top