Welke opleiding ga jij doen? #2

Status
Not open for further replies.
Kreeg hij z'n verstand terug en ging naar de EUR.

Klinkt serieus vass, mooi ook dat je het zo snel te horen krijgt, succes met terugwerkende kracht dan maar. :P
 
en toen ?

Was niet echt een succes :p . Kwam er op neer dat bij een bepaalde toets mijn handelingssnelheid te laag lag. Als ik er bijvoorbeeld 5 meer had beantwoord in die tijd en 4 daarvan fout had gehad, dan was ik nog door geweest. Alleen zeggen ze dat niet vtv natuurlijk :!
 
Nou, bereid je maar alvast voor op een reis door de IBG molen. Steeds als ik een wijziging deed, moest ik er 3 keer achterna bellen omdat ze de wijziging verkeerd doorgevoerd hadden.

komt me bekend voor :+ na 2 keer had ik de hoop al opgegeven...en toch kreeg ik bericht dat de universiteit mij aan had genomen, terwijl er bij de vakkenlijst van de Ib-groep 1 vak niet bijstond wat je wel perse moest hebben
 
ik wil toch techniek in, dus 1jaar vavo voor wiskunde b12 en natuurkunde12
en dan werktuigbouwkunde windesheim :W
 
Dit jaar beginnen met HBO Logistiek en Technische vervoerskunde


Wie deed dit nou nog meer, en kan me een beetje inside info geven, van hoe het er aan toe gaat.

Dacht dat het Pruttelbakje was toch:)
 
Klinkt allemaal erg goed Vassago! Persoonlijk ben ik toch ook wel erg geinteresseerd naar een opleiding in zo'n functie. Het trekt me zeer zeker, alleen vind ik het jammer dat ze geen echte master bieden maar een post-HBO. (HBO-master) Toch even ingeschreven. :)
 
Ik wel, had gemiddeld een 5,4 voor een vak.. Docent was ook niet echt vrijgevig met punten.

Ai, das naadje.

Wat vind je van het niveau van de opleiding? Ik vind HBO met mijn VWO achtergrond persoonlijk erg goed te doen. Misschien wel zo goed te doen dat er eigenlijk geen uitdaging is..

Dat vond ik zo chill aan de universiteit je gaat mee in het algemene niveau. Dat niveau ligt een stuk hoger dan van een stel Chinezen die alleen maar kunnen zeggen: hello I'm Zhao, how are you? Vraag je verder wat begrijpen ze er geen reet meer van 8P
 
:D . Toen ik op de UvT zat heb ik ook genoeg huilende chinezen meegemaakt. Allemaal bij language skills, dat trokken die gasten echt matig.

Half 2 mn (hopelijk) laatste tentamen van dit jaar. Als ik hem niet haal moet ik op 16 juli hem overdoen.
 
Volgend jaar ga ik beginne met Vliegtuigonderhoudstechniek op vliegveld beek, doe dit via de luchtmacht.. 3 jaar leren en drna 8 jaar contract:)
 
ik begin in september met een MKO opleiding, hopelijk kan ik daarna doorstromen naar bedrijfsleider assistent:P

en tot september lekker werken
 
Ai, das naadje.

Wat vind je van het niveau van de opleiding? Ik vind HBO met mijn VWO achtergrond persoonlijk erg goed te doen. Misschien wel zo goed te doen dat er eigenlijk geen uitdaging is..

Dat vond ik zo chill aan de universiteit je gaat mee in het algemene niveau. Dat niveau ligt een stuk hoger dan van een stel Chinezen die alleen maar kunnen zeggen: hello I'm Zhao, how are you? Vraag je verder wat begrijpen ze er geen reet meer van 8P

Wat heeft dat stuk van chinezen nou met je verhaal te maken als ik vragen mag? :+
 
Ai, das naadje.

Wat vind je van het niveau van de opleiding? Ik vind HBO met mijn VWO achtergrond persoonlijk erg goed te doen. Misschien wel zo goed te doen dat er eigenlijk geen uitdaging is..

Dat vond ik zo chill aan de universiteit je gaat mee in het algemene niveau. Dat niveau ligt een stuk hoger dan van een stel Chinezen die alleen maar kunnen zeggen: hello I'm Zhao, how are you? Vraag je verder wat begrijpen ze er geen reet meer van 8P

Ik zit nog niet echt bij de internationals, maar er zitten wel mensen in me klas (komen vh MBO vaak) waarbij ik denk van pfft, waarom zit jij hier. Ik zat in een projectgroep met enkel allochtonen. Nou heb ik helemaal niks tegen ze, maar hun niveau kwa nederlands is wel echt dramatisch. Hoeveel spelfouten/zinsformaties ik wel niet heb moeten verbeteren, en wat voor onzin ze soms wel niet bedachten. :X 't Grappige is dat ze ook allemaal na hun P naar de universiteit willen 8P Dream on.

Ik heb zelf ook VWO gedaan, en ik word ook niet echt uitgedaagd. Heb vaak 't hoogste cijfer van de klas, terwijl ik totaal niet gemotiveerd ben en vaak geen lessen volg. Ik kan gewoon nog "vwo-style" een dag vantevoren beginnen met leren. 't HBO is gewoon een soort verlengde van het VWO vind ik :P. Toen ik op de uni zat, lag het niveau zoooooveel male hoger, dat het wel een uitdaging was. Jammergenoeg heb ik na die (kudt) studie geen andere leuke studie kunnen vinden op WO-niveau. Maar verder vermaak ik me wel op deze opleiding, en ik ga er ook wel mee door. Vooral de buitenland-studie en stage kijk ik erg naar uit.

Ook heb ik wel al meerdere VWO'ers op de HES gesproken (o.a. m'n zus), en die zeggen allemaal 'tzelfde, namelijk dat het wel te doen is, maar weinig uitdaging.
 
Ai, das naadje.

Wat vind je van het niveau van de opleiding? Ik vind HBO met mijn VWO achtergrond persoonlijk erg goed te doen. Misschien wel zo goed te doen dat er eigenlijk geen uitdaging is..

Dat vond ik zo chill aan de universiteit je gaat mee in het algemene niveau. Dat niveau ligt een stuk hoger dan van een stel Chinezen die alleen maar kunnen zeggen: hello I'm Zhao, how are you? Vraag je verder wat begrijpen ze er geen reet meer van 8P

Wat heeft dat stuk van chinezen nou met je verhaal te maken als ik vragen mag? :+

Zowel naadjes als Chinezen stinken naar zweet. :!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top