Welke opleiding ga jij doen? #2

Status
Not open for further replies.
kreeg net een brief in de bus.. ik ben direct aangenomen op het Grafisch lycuem r'dam.. Voor mediavormgeving..
 
Weet iemand hoe je van opleiding kan wijzigen op de site van de IB-G ik ben dus ingeschreven voor informatica volgend jaar maar ik ga nu dus HTS autotechniek doen maar ik kan nergens wijzigen alleen inschrijven :S

Anders straks maar even met ze bellen

Da's flink wat gezeik ja, had ik afgelopen Februari ook. Heb alleen geen idee meer hoe 't uiteindelijk is gelukt, lekker snel verdrongen. :P
 
wat ik je als advies wil geven is hou gelijk ALLES bij, vanaf de 1e week. Kan je iets niet meer volgen gelijk uitleg vragen, anders begrijp je er op een gegeven moment weinig meer van.

Het is goed om te doen ja, maar dan houd je geen tijd meer over. Je kunt je in de collegeperiode richten op projecten en inleveropdrachten. In de tentamenperiode haal je je achterstand weer in. De tentamenperiode wordt er zwaarder door, maar ik doe het liever zo:)
 
Zit nu op 105 ECTS, dus volgend jaar kan ik in principe mn bachelor halen (geloof ik).

Er is alleen één probleem. Moet nog een h*erend vak uit jaar één halen. Volgende week een kans en anders 16 juli. Kut BSA :r
 
Iemand ervaring met de opleidieng op ROC ASA : Management, Makelaardij en Bouwkunde ?
Zit in kanaleneiland. MBO opleiding, ga denk ik toch maar switchen. Iemand ?
 
Iemand ervaring met de opleidieng op ROC ASA : Management, Makelaardij en Bouwkunde ?
Zit in kanaleneiland. MBO opleiding, ga denk ik toch maar switchen. Iemand ?

niet met de opleiding wel met ROC ASA
teminste mijn opleiding maar van horen zeggen meerdere asa's

- rommelige organisatie (je gewoon er omheen lullen is voldoende :P)
- slechte docenten..(ze zijn officieel geen leraar met istructeur)

maar als je een andere opleiding wil doen moet je het altijd proberen :)

ROC is goed haalbaar als je, je niet te veel stoort aan leraren en gewoon je werkt doet
 
Ah ok, ja maja. Ik stop nu al met mijn huidige opleiding die ik niet afmaak. Beetje zonde als ik dat weer doe he. Maar ROC is zoizo beetje bekent om rommelig enzovoorts.
 
Morgen 2e keuring recherchekundig master. Wish me luck. :x

Gister dus de keuring gehad, bestond o.a. uit een rollenspel, moest getuigen verhoren, conclusie daaruit trekken, plan van aanpak voorleggen aan chef. Best pittig, zeker omdat het geheel nieuw is. (50/60 min)

Daarna gesprek met een phsycholoog, dit was niet moeilijk imo. Dingen vertellen over jezelf, situaties schetsen etc. (60 min)

Vervolgens een test mbt kritisch analyseren, waren stellingen aan welke aannames/deducties/argumenten en conclusies waren gelinked. Het was dan aan mij om te bepalen of die aanname correct was, of de deductie correct was, of het een sterk of zwak argument was en of de conclusie waar/waarschijnlijk waar/onvoldoende info/waarschijnlijk onwaar of onwaar was. Erg lastige zinnen die je soms op meerdere manieren kan interpreteren. Vrij lastige test. (50 min)

Als laatste test moest ik een fictief trainingscentrum overnemen. Hierbij moest ik 40 brieven verwerken. Het verwerken hield in: delegeren, prioriteiten toekennen, plannen, agenda's indelen etc. (60 min)

Al met al, geen idee of ik het goed of slecht heb gedaan. Het is ook onmogelijk om hier voor te trainen/leren. Je bent jezelf tijdens de test, zoeken ze jouw persoonlijkheid en haal je het juiste niveau voor deze functie, dan haal je het waarschijnlijk. Zoniet, is het jammer. :)

Over 2 weken krijg ik een rapport van de psycholoog, ben benieuwd.

Keuring begon om half 9, was om kwart over 3 klaar. Daarna nog van Amsterdam naar Vlissingen, door de regen op de motor. Was kapot toen ik thuis was, veel filerijden in de regen. Filerijden is btw wel een heeeerlijke bezigheid. :#
 
Klinkt tof Vass.

Bij die testen krijg ik weer flashback naar de keer dat ik bij de luchtmacht mn geluk ging proberen :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top