Welke opleiding ga jij doen? #2

Status
Not open for further replies.
ik ga aankomend jaar werktuigouwkunde @ TU eindhoven doen :) ben best benieuwd, aangezien ruim meer dan de helft na het eerste jaar ermee stopt/overgaat naar het HBO/iets anders gaat doen
 
Wat het probleem is met WTB WO, is dat het té theoretisch is en dat botst met een deze praktische technische branche. Dit is wat ik zelf ervaren heb en wat 3 maten van mij beweren die een master WTB zijn gaan doen.

Hulde trouwens als je het haalt :)
 
ja klopt, dat hoor ik van verschillende mensen. er zijn er afgelope jaar (op eindhoven) ook maar 14 die hun master hebben gehaald, niet echt veel wat dat betreft, maar we zien het wel :* makkelijk zal het ook zeker niet zijn
 
ik ga aankomend jaar werktuigouwkunde @ TU eindhoven doen :) ben best benieuwd, aangezien ruim meer dan de helft na het eerste jaar ermee stopt/overgaat naar het HBO/iets anders gaat doen
wat ik je als advies wil geven is hou gelijk ALLES bij, vanaf de 1e week. Kan je iets niet meer volgen gelijk uitleg vragen, anders begrijp je er op een gegeven moment weinig meer van.
 
ja dat heb ik me al voorgenomen :) ik heb afgelopen jaar een 1 jarige vwo opleiding gedaan...en dat moet je gewoon bijhouden dan lukt het wel..maar als je ook maar 1 week achterloopt blijf je achter de feiten aan lopen..dat werkt gewoon niet.
 
Vrijdag avond maar eens Haagse hoge bezoeken..

Autotechniek lijkt me ook wel fraai.. maar weet het totaal niet..
Nu trouwens Mbo Elektronica afgerond, was erg simpel..
 
morgen naar open dag hoge hotelschool maastricht. hopelijk is het wat anders zit ik 3 uur in de trein voor niks :+
 
Daar ben ik ook eens heen geweest. Gewoon voor de lol, omdat we studielastpunten ofzo moesten vergaren :D Met 8 man de trein in (vanaf Rotterdam) en onderweg al op een drinken gezet. Die hotelschool stikt van de mooie vrouwtjes trouwens. Daarna de stad ingegaan en op dat plein zitten drinken. Terugreis was goed gek :W . Kotsende klasgenoot in het gangpad
 
Daar ben ik ook eens heen geweest. Gewoon voor de lol, omdat we studielastpunten ofzo moesten vergaren :D Met 8 man de trein in (vanaf Rotterdam) en onderweg al op een drinken gezet. Die hotelschool stikt van de mooie vrouwtjes trouwens. Daarna de stad ingegaan en op dat plein zitten drinken. Terugreis was goed gek :W . Kotsende klasgenoot in het gangpad
innovatieve reis hoor. Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling. Doe nu zelf HBO Informatica, iemand hier die bedrijfskundige informatica doe? Wil miss overstappen maar weet niet er niet veel vanaf, wat je zoals kan verw88 enzo :)
 
Vrijdag avond maar eens Haagse hoge bezoeken..

Autotechniek lijkt me ook wel fraai.. maar weet het totaal niet..
Nu trouwens Mbo Elektronica afgerond, was erg simpel..

Dan kom je gezellig bij mij en arthur op school+pippi+
 
Weet iemand hoe je van opleiding kan wijzigen op de site van de IB-G ik ben dus ingeschreven voor informatica volgend jaar maar ik ga nu dus HTS autotechniek doen maar ik kan nergens wijzigen alleen inschrijven :S

Anders straks maar even met ze bellen
 
Weet iemand hoe je van opleiding kan wijzigen op de site van de IB-G ik ben dus ingeschreven voor informatica volgend jaar maar ik ga nu dus HTS autotechniek doen maar ik kan nergens wijzigen alleen inschrijven :S

Anders straks maar even met ze bellen

Nou, bereid je maar alvast voor op een reis door de IBG molen. Steeds als ik een wijziging deed, moest ik er 3 keer achterna bellen omdat ze de wijziging verkeerd doorgevoerd hadden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top