Welke opleiding ga jij doen? #2

Status
Not open for further replies.
Vergeet niet dat je niet zomaar in zo'n functie terecht komt ;)
Ook WO'ers moeten werkervaring opdoen en dus in een lagere functie beginnen..
Uiteraard, net zoals HBO'ers. Wellicht is het een voordeel in dat geval dat ik zowel HBO als WO heb gedaan. Om maar even lekker op de feiten vooruit te lopen :P
 
Ben vorig jaar ook bijna begonnen met Planologie (UVA), leek me wel tof. Uiteindelijk op 't laatste moment voor Informatiekunde(UVA) gegaan, daar na 3 hele weken mee gestopt.. En doe nu Internationaal Management aan de HES/HVA, en ben blij dat het zo is gelopen. :D
 
Dit jaar WTB op tu/eindhoven gedaan, in februari meegestopt... Zit nu te denken aan WTB in Delft (TU). Ik weet het echt niet!!! Zo moeilijk dit. Ben er ook weer lekker laat mee..

gr.
 
Is er hier iemand die ervaring heeft met studeren in het buitenland (en dan Amerika in het bijzonder) en die er wat meer over kan/wil vertellen?? Desnoods via PM
 
Dit jaar WTB op tu/eindhoven gedaan, in februari meegestopt... Zit nu te denken aan WTB in Delft (TU). Ik weet het echt niet!!! Zo moeilijk dit. Ben er ook weer lekker laat mee..

gr.

Niet doen, ik zei toch dat het stoppen werd/word :P
 
UvT was alles wel prima geregeld hoor. Prima gebouwen en werkplekken. Als je dan de EUR er naast neemt, dan is dat echt triest af en toe. Oud vervallen zooitje in sommige gebouwen.

Eens, sommige gebouwen zijn vrij gaar. Bedijfskunde gebouw op de eur is trouwens wel echt super van binnen, gelukkig breng ik daar het meerendeel van mn studietijd door :)
 
Nieuwe T-gebouw is dat zeker? Ik zit vaak in L-gebouw, maar in het begin ook vaak in F/G gezeten. Daar waande je je eigen in een oude Sovjet school.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top