welke mhr uitlaat is het???

Advertisement - register to remove this

ik vind die tailpipe wel erg lang voor een malossi uitlaat, dat dempertje lijkt me iig wel van een team , ik heb die bocht weleens vaker gezien bij een pijp, volgens mij was dat een zelf gebakken pijp. ik zal eens op zoek gaan

ja ik zocht al zo een topic maar kon hem dus niet vinden:P

de pijp heeft geen bocht naar links richting cilinder (hopelijk begrijpen jullie het nog??)
hij loopt in een keer door.
de uitlaat bevestiging past ook niet helemaal lekker.

edit:

heb de piagio forum ff doorgelezen over mhr pijpen overzicht.

en kon geen een vinden die er echt op lijkt, zelf vindt ik de team 2000 er wel veel van weg hebben, aleen de tailpijp en de demper ophanging klopt niet. Volgens mij is dit geen mhr pijp, maar een andere merk pijp of namaak pijp.

Last edited:
het is zeker geen JOLLY die heb ik zelf gehad en deze pijp is recht (bovenaanzicht)

en het is ook geen team 50 daar is de bocht veelste dik voor

dus is mischien wel een zelf gebakken pijp ,maar als ik in het pia forum kijk naar die mhr uitlaten topic ,zie ik ook onderin dat een mede forummer een team 2004 heeft gepost ,dus een plaatje wat zelf van de maloosi site komt:?:? (team2004 )en daarna post hij zijn 2004 pijp die er niet oplijkt op het plaatje van de malossi pijp:?(daar zit de demper hoger) dus vind het maar vaag die site van malossi:?:?

Back