welke malossi vario?

marbossi

Well-Known Member
Ik heb nu een TGB achterpoulie in mijn phantom, met een originele lengte malossi snaar, rode drukveer en 5 gram rolletjes. Met die Dila:eek: vario loopt het heel aardig. iig geen overtoeren in het begin. Maar die vrijwel nieuwe snaar zakt 4mm in de achterpoulie. Om optimaal gebruik te maken van mijn Low Budget "overrange" achterpoulie heb ik dus een andere vario nodig met grotere diameter en een andere snaar. Welke vario kan ik het best nemen? MHR of MHR2000 of zit er geen verschil tussen? En welke snaar? Die overrange belt? Poulie is 123mm ipv 115mm.
 
Advertisement - register to remove this

ik geloof, maar weet het niet helemaal zeker, dat er voor mina 2 vario's zijn, te weten sport en mhr. er is pas een topic geweest waarin dit verschil iig werd bewezen, mhr is groter. of er nog meerdere mhr versies zijn durf ik niet te zeggen. die zijn iig overranged, dus denk dat je die meot hebben.
 
Originally posted by Joost@aerox
ik geloof, maar weet het niet helemaal zeker, dat er voor mina 2 vario's zijn, te weten sport en mhr. er is pas een topic geweest waarin dit verschil iig werd bewezen, mhr is groter. of er nog meerdere mhr versies zijn durf ik niet te zeggen. die zijn iig overranged, dus denk dat je die meot hebben.
http://scooter.zeonhost.com/vbporta...readid=20302&highlight=diameter+and+overrange
deze bedoel je? Maar daar wordt geen antwoord op mijn vraag gegeven, dus vandaar deze thread voor de zekerheid.
 
En welke snaar heb ik dan nodig? Want overrange poulie van malossi is 128mm dus zal die snaar ook wel langer zijn. Maybe te lang.
 
Originally posted by speedmember
kijk voor een hebo vario die is volgens mij nog groter dan een mhr2000 vario

1 van de grootste nadelen van de hebo vario vind ik dat er geen passende halfpoelie bij is...
 
Back
Top