Welke maat zuigerstop

Ceekaa

New Member
Hallo,

Ik heb een vivacity en wil de varioplaat verwijderen doormiddel van een zuigerstop etc

Nu wil ik een zuigerstop bestellen maar daar heb je verschillende maten in.

Mijn vraag is welke ik moet hebben voor mijn vivacity.

Mvg
Ceeka
 
Advertisement - register to remove this

Idd , NOOIT geen zuigerstop gebruiken , zeker niet met een 4-Takt .
Je maakt meer kapot dan je lief is , koop een Vario Blokkersleutel van nog geen Tientje.
Post automatically merged:

Als je van plan ben vaker aan de Scooter te sleutelen, en je heb een bepaald Budget , koop een Slagmoersleutel van de Lidle , reuze handig , ook voor wielen losmaken , Koppeling Vario... etc , etc .. 75,00 incl, verzenden.
Slagmoersleutel
 
Last edited:
Post automatically merged:

Als je van plan ben vaker aan de Scooter te sleutelen, en je heb een bepaald Budget , koop een Slagmoersleutel van de Lidle , reuze handig , ook voor wielen losmaken , Koppeling Vario... etc , etc .. 75,00 incl, verzenden.
Slagmoersleutel
Ik heb er 1 van de Action, werkt ook perfect.

Zuigerstop kan wel hoor maar dan wel 1 met kunstof bescherming om het deel wat in je cilinder draait. En rustig draaien als je gelijk volgas kracht zet dan zit er een gat in je zuiger.

Altijd nog beter dan een zuiger in je gat maar toch.
 
eersgister heb ik een Makita aangeschaft ... hagelnieuw in ongeopende doos voor 60 euro.
dat had ik 10 jaar eerder moeten doen!
schuim eens over marktplaats.. maar laat dan wel de parkside en andere no-budget merken liggen.
deze accus zijn vaak gaar en een nieuwe accu kost meer dan een machine Met nieuwe accu.

mocht je een compressor hebben dan is het helemaal feest want daar word je mee doodgegooid!

suc6
 
eersgister heb ik een Makita aangeschaft ... hagelnieuw in ongeopende doos voor 60 euro.
dat had ik 10 jaar eerder moeten doen!
schuim eens over marktplaats.. maar laat dan wel de parkside en andere no-budget merken liggen.
deze accus zijn vaak gaar en een nieuwe accu kost meer dan een machine Met nieuwe accu.

mocht je een compressor hebben dan is het helemaal feest want daar word je mee doodgegooid!

suc6
Daarom kan je beter met stekker halen heb ik ook.
 
eersgister heb ik een Makita aangeschaft ... hagelnieuw in ongeopende doos voor 60 euro.
dat had ik 10 jaar eerder moeten doen!
schuim eens over marktplaats.. maar laat dan wel de parkside en andere no-budget merken liggen.
deze accus zijn vaak gaar en een nieuwe accu kost meer dan een machine Met nieuwe accu.

mocht je een compressor hebben dan is het helemaal feest want daar word je mee doodgegooid!

suc6

Ik ben inderdaad ook zeer te vreden over de makita tools ze hebben mij nog nooit in de steek gelaten gebruik al aardig wat jaartjes makita tools accus zijn goed maar peper duur!
Maar persoonlijk betaal ik liever wat meer dan heb je kwaliteit en gaat het vaak ook langer mee.
 
Zelf hier ook voor makita.. Ben opzicht wel kapot van die M-boxen.. Erg handig als je weinig ruimte hebt. Alles op elkaar stapelen en vast klikken.. Heb je alles bij de hand.
 
ik heb bijna alles van Makita.. al 20 jaar. (hhmmzzzz word oud) idd alles in M-box.
Accus van 20 jaar geleden de 3amp doen het nog steeds!!!!
alleen mijn schiethamer is van Hilti en mn afkortzaag van DeWalt.



Makita accus tik je voor 55 euro op de kop op marktplaats.(NIEUW).. de 5amp 18v.
in de winkel 130 euro..

p.s. defecte accus zijn zelf goed te vervangen... vaak is het maar 1 cell die niet meer mee wilt doen.
 
Back
Top