Flavi

New Member
Hallo ik heb net een nieuwe stage 6 cilinder gekocht maar nu weet ik totaal ni welke sproeier ik moet pakken. Als ik die even laat draaie en dan geef ik gas komt er kkr veel rook uit mijn uitlaat maar daarna voor een paar seconden trekt em heel goe daarna doet em zo bwaaap dan rijdt em iets sneller dan trg bwaaap 't zelfde en dan rijdt em normaal
Setup:
Stage 6 50cc streetrace
Polini high speed vario, 7G rollen
Polini koppeling met groene trekveertjes
Sito+ uitlaat
17,5 dellortho carbu met nu een 96 sproeier
8grade bougie
 
Advertisement - register to remove this

Als eerst mag je die ‘kkr’ achterwegen laten.

Ik zou even je bougie schoonmaken en daarna even volgas rijden en wanneer je dan volgas rijdt je contact uitzetten, dan even je bougie er uit (kan te heet zijn om beet te pakken dus dan even wachten)

Kijk daarna naar de kleur, zwart is te veel benzine, wit/grijz is te weinig benzine en koffiebruin is goed.

Mocht de kleur nou zwart zijn koop dan even een setje met meerdere sproeiers van 80-94 ofzo en is hij grijs koop dan een setje 98-110. Ga dan gewoon eens opnieuw testen met elke keer iets van 3 maten naar beneden tot hij bijna helemaal goed rijdt, daarna per maat naar boven of beneden voor de juiste afstelling. Daarna weer even je bougie checken of de kleur nu wel koffie bruin is.

ps: zorg wel eerst even dat je luchtschroef op 1,5 Slag open staan.
 
Back
Top