Welke maat sproeier Aerox

Dan kan je dat uitsluiten als oorzaak van zijn probleem, 2 takt kan zo verzuipen als je blijft kicken en gas geven, want verbranden dat gebeurd niet....
En ik heb al choke genoemd in de tweede reply dus als het goed is zou dat het niet kunnen zijn

Melvin89

Active Member
Dan kan je dat uitsluiten als oorzaak van zijn probleem, 2 takt kan zo verzuipen als je blijft kicken en gas geven, want verbranden dat gebeurd niet....
En ik heb al choke genoemd in de tweede reply dus als het goed is zou dat het niet kunnen zijn
Aan zijn reactie te zien heeft hij daar niks gecontroleerd.

Maar om lekkage te checken is wel vrij lastig als de scooter niet loopt. Als hij wel loopt kwestie van remmenreiniger er langs spuiten en kijken of de scooter daardoor hoger gaat lopen.

Maar nu is het zonder lektester nauwelijks te controleren. Of een keerring moet er echt helemaal uit liggen.

Ik blijf er bij dat de hij teveel benzine heeft of te weinig lucht.

Stap1 carb los halen en helemaal reinigen.
Stap 2 choke vervangen.
Stap 3. Nieuwe bougie er in met juiste hittegraad.

En o ja wat tank je voor benzine?

En ja ik lees dat hij sommige dingen al heeft gedaan maar zou het alsnog allemaal nalopen.
90% kans dat het in deze hoek zit.

Melvin89

Active Member
Zal een kleinere sproeier dan genoeg helpen?
Lees je echt niet wat er allemaal gezegd wordt?

je moet het probleem oplossen en niet de sproeier kleiner doen als hij altijd met je sproeier gelopen heeft.

Loop de dingen na die we gezegd hebben. Of breng je scooter naar een scooterzaak.

Aerox464

New Member
Aan zijn reactie te zien heeft hij daar niks gecontroleerd.

Maar om lekkage te checken is wel vrij lastig als de scooter niet loopt. Als hij wel loopt kwestie van remmenreiniger er langs spuiten en kijken of de scooter daardoor hoger gaat lopen.

Maar nu is het zonder lektester nauwelijks te controleren. Of een keerring moet er echt helemaal uit liggen.

Ik blijf er bij dat de hij teveel benzine heeft of te weinig lucht.

Stap1 carb los halen en helemaal reinigen.
Stap 2 choke vervangen.
Stap 3. Nieuwe bougie er in met juiste hittegraad.

En o ja wat tank je voor benzine?

En ja ik lees dat hij sommige dingen al heeft gedaan maar zou het alsnog allemaal nalopen.
90% kans dat het in deze hoek zit.
Ik ga het proberen, tank altijd euro 98

Advertisement - register to remove this
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A welke maat sproeier Aerox Afstelling voor beginners 3
Huump Grote sproeier maar lage topsnelheid Afstelling voor beginners 7