welke maat rollen?

speedmember

mag het wat harder???
eehj ik heb van iemand een overrange set overgekocht, zonder rollen. het is voor minarelli. welke maat rollen moet ik hebben ik heb nu 15x12 liggen maar ik vindt ze wat klein in vergelijking met de rollen van mn oude mhr2000 vario. das volgends mij namenlijk 16x13 waar rijden jullie mee?
 
Advertisement - register to remove this

rollen

het is raar maar waar......orginele koppelingsrollen zijn kleiner dan de "snelle" koppelingen. in dat soort koppelingen wordt 16 x 13 gebruikt dus ik zou maar een mailtje sturen naar scootparts als ze hem terugnemen maar dat lijkt me sterk!!!

greetz paul
 
ja. (of ik moet ineens heel erg fout zitten :p)
Probeer gewoon eens 16*13 erin te doen dan. als die goed passen moet je die dus gewoon hebben. naar mijn weten is malossi vario dus gewoon altijd 16*13
 
ja want met 15x12 rollen heb ik veel te veel ruimte over en ik zal ze ns ff mailen of ze ze kunnen ruilen aangezien het hun fout is in principe. ik had ze nog gemailt welke maat ik moest hebben.
 
Ja,

Ik heb ook net bij scootp. rollen besteld, maar voordat ze ze sturen heb ik even gezegt dat ze wel ff kijken of ze nu dan 16/13 sturen, aangezien ik vorige keer dus 15/12 rollen heb besteld en die erin heb gedaan :S
Ik heb die vario nieuw gehaald en gelijk de bestelde rollen erin gedaan, dus verder niet gekeken naar de grote en er vanuit gegaan dat 15/12 goed was. Blijkbaar niet dus...
 
heb ze gemailt en ik kan ze gewoon ruilen. zelfs de geopende verpakking. zijn de rotste niet daarzo. had eerst ook een verkeerde carb (was wel de goeie maar zat geen schroefdraad aan de luchtfilterkant) die kon ik ook zonder probleem en kostenloos omruilen
 
Back
Top