Welke maat carburateur op stage 6 sport pro 70 & stage 6 pro replica ?

kenneth_f

Well-Known Member
Ik ben van plan een nieuwe carburateur aan te schaffen,
Welke maat is het beste Op deze setup:
Stage 6 70 pro replica LC,
Stage 6 pro replica ,
Andere membraamplaatjes(bij cilinder geleverd)
Miss nog andere koppeling (als de standaard het nietmeer aankan ,(Slijtage )
En eventueel andere vario (Bij veel nut)?
En is het mogelijk om De groeven In je achterpoullie's uitte laten frezen net als bij malossi overrange ?, Zo ja wat kost dit Grtjss
 
Advertisement - register to remove this

175mm is prima , ik zou alleen de Pro replica pijp inruilen voor een GOEIE 70cc uitlaat..

ik denk ook dat je daar een HEEL stuk meer aan hebt dan die carb..

en wat voor blok is het?
 
En die spiebanen in je poulies kun je niet uitfrezen ;) Gewoon een torquedriver kopen, dat is genoeg.

En Melf bedoeld natuurlijk 17,5mm :*
 
Nja ik heb die uitlaat op de kop kunnen tikken voor 80 euro ,
Wat top kan ik verwachchten ,En heeft het veel nut als ik hoger ga van maat carbuarateur (bijv 21,24 mm)
 
helemaal niks , een 12mm scheelt amper met een 17,5mm , het geheel zal wat stabieler lopen ,maar echt sneller ga je er niet door.

en het is het geheel wat werkt , de 17,5mm icm de 70cc etc.

mja ,ook al krijg je de uitlaat gratis , daar word ie niet beter door , en op 70cc loopt deze echt beroerd in verhouding tot andere uitlaten...
 
niet te zeggen ..

andere koppeling is nooit verkeerd maar niet altijd nodig , een goeie snaar is altijd goed , met goed bedoel ik niet versleten en de juiste maten.

verder , hou het even bij 1 topic!
 
en hoe moet ik dat doen met de druk en trek veren ,,, want heb hier niet zoveel ervaring mee ;p
Welke druk veer en trek veren komen het meest in aanmerking denken jullie ??
Groeten
 
koop gewoon een aantal setjes rollen , een paar setjes trekveren en wat sproeiers en ga aan de gang , zo simpel werkt het..
 
Back
Top