Welke krukas voor dat P12-P10 naaldlager?

smonjirez

Well-Known Member
Hoi,

Ik weet dat (o.a.) stage6 zo'n naaldlager heeft om ook P10 zuigers op een P12 as te kunnen zetten. Nu weet ik dat dat naaldlager alleen in bepaalde krukassen past vanwege het gat van de drijfstang wat niet bij alle P12 assen gelijk is. Ik wil namelijk een P12 as waarbij je dat naaldlager kunt gebruiken omdat k waarschijnlijk binnenkort een P10 DR70RPM ga monteren, maar later evt. een andere cilinder, en dan kan het best eens zijn dat die P12 is en ik dan geen zin heb om wéér een nieuwe kruk te kopen.

Dus, bij welke krukassen kan dat? Zocht btw ook een asje die niet al te duur is (rond de 100), en die flink lang mee kan gaan (en met een normale slag uiteraard (47,20 ofzo? minarelli hor. blok iig)).

Grtz:W
 
Advertisement - register to remove this

we hebben 2 dealers hier, de een verkooopt geen krukassen en de ander voor een te hoge prijs :).

dus.... betekent dat dan dat je niet info mag inwinnen ;) dat bedoelt hij namenlijk. Vragen kan tog altijd en als je je antwoord nie krijgt zegt dat meer over hun service he ;)

maar ontopic.

wat Melf zegt idd P1 en stage6 dat weet ik zowiesow zkkr ;)
 
en alle assen met een 17mm small end.

I know, en das ook heel fijns, alleen staat bij geen enkele site hoe groot t gat is van t small end van die krukassen. Daarom vroeg ik het maar hier.

En over hun service weet ik over het algemeen wel genoeg, praat me dr niet van ;).

Mja zat ook al even te kijken naar die stage6 assen. Heeft doppler niet toevallig een 17mm small-end? Want k zag die as eigenlijk wat meer zitten ivm. volle solide wangen ipv kunststof dingen (ookal zegt iedereen dat t goed loopt, ik geloof het ook wel, maar toch :p.
 
paar jaar is wel erg veel als je er dagelijks mee rijdt.

ik vind het nadeel van c-4 dat er eigenlijk gewoon teveel speling op zit voor zo'n setup.

Teveel speling in de zin van dat het leidt tot teveel slijtage bedoel je?
Want afgezien van dat lijkt het me niet echt een nadeel.

Maar een paar jaar, ik ga er niet dagelijks mee naar school, het is meer hobby-vervoer, fiets elke dag gwn naar t station e.d. alleen als ik s'avonds nog weg moet rijd ik iets van 2-3 km max, en uiteraard wat ritjes met mooi weer.
Maak denk ik 2000 km per half jaar.
 
Back
Top