Welke krukas @ MHR TEAM ( AM6 ) ?

Ben

Retired
De krukas in de brommer van een vriend van me is nu de 2de of 3de keer de soep ingedraaid. Namelijk iedere keer de Big End kapot. Hij rijdt met een MHR TEAM cilinder en een opmaat uitlaat. Nu is de vraag welke krukas hier het wél op houdt ? Zuiger is pen12. Wie raadt ons welke krukas(sen) aan ? En waar kun je deze bestellen , kweet nie veel brommer online shops , alleen scooter zo'n beetje.
 
Advertisement - register to remove this

zuiger is bij am6 altijd pen 12 , ik weet uit ervaring dat een Doppler het iig wel goed doet , wat voor krukas had ie hiervoor dan?

en kijk als je de cilinder er op bouwt ook even naar de squish , zou m niet krapper zetten dan 0,7 voor op straat.

wat is een "opmaat" uitlaat ?? beetje stomme term , als ie niet op maat was paste de uitlaat niet ;)

niet elke uitlaat is overigens zomaar goed , wie heeft de uitlaat berekend?

www.Josdijkman.nl heeft de doppler krukassen iig..

verder kun je een Malossi nemen , die zijn zeer zeker goed.
 
ben voor iemand bezig met een blokje waar een hebo krukas in gaat a 150 euro. Vind dat iig nette assen voor een mooi prijsje :) Anders ga je al snel richting de 200 euro.
 
RHQ asje is voor de AM wel vrij prijzig dacht ik? 300+ Ik zelf zou eens een Pro Race asje proberen.

Ja , we zaten er al naar te kijken. Maar hij stapt toch terug opp die Doppler. Die heeft er schijnbaar 2 jaar langer ingezeten , en gekke dingn mee ebeurd... :?

ja , zie ik ook net , wel HEEL erg prijzig...

Ja , 330 gemiddeld... ERG duur.

Rito heeft het bij mij altijd goed gedaan, op een manston 2, pro race en een bidalot 70.

Ja , zat ook naar die te kijken. Heb zelf niet de beste ervringen me Rito. Hoorde dat dit ook een namaak is van het bekendere RHQ ?
 
Vriend van me rijd ook met een Rs MHR Team 80 en de mikmak.. In ze eerste blok zat een Doppler die heeft het altijd goed gedaan daar is die zelfs op vast genaaid maar krukas bleef goed. Nu heeft die een Rito in een anders blok krukas ziet de rook goed uit alleen blok loopt nog niet.

Dat die doppler toen bij hem kapot is gegaan heeft denk aan iets anders gelegen. Maar je kan ook meteen voor zekerheid kiezen.
 
Er zijn trouwens 2 soorten doppler asjes, een goedkopere van rond de 80/90 euro en 1 van rond de 120 euro. Die van rond de 120 euro is zeker een leuk asje voor ze geld. Rito houd t trouwens ook prima flink leuk lopende brommers. 20pk is geen probleem voor de as :) Wel even een hebo zilverkooi lager erin doen dan. Bij doppler en rito schijnen ze er nog wel eens uit te lopen..
 
Je heb net zulke goede krukassen als de RHQ voor minder! Waarom geen Pro Race as? Of een Hebo asje. Persoolijk zal ik uit een van deze kiezen (bovenste raadt ik je het meeste aan)

- Metrakit Pro Race: 207 euro
- Polini Evo: 206 euro
- Hebo Racing: 170euro
- Malossi RHQ: 330euro
- Bidalot Race: 410 euro
 
Back
Top