Welke krukas met welke cilinder???

Status
Not open for further replies.

Neosracer

Well-Known Member
Ik wil een evo50 of Polini Corsa 70cc onder mijn scooter monteren maar dan wil ik gelijk een nieuwe goede krukas. Ik heb op www.scootparts.nl gekeken en ik heb een aantal gevonden die in mijn budget liggen. Alleen weet ik niet welke ik moet nemen. Ik hoop dat jullie mij hiermee verder kunnen helpen. En welke cilinder raden jullie mij aan? Ik heb een keer op een Beta gereden met de Corsa en dat rijd echt super maar is die Evo50 nog sneller of niet?

01YA22
Krukas Nuova
10 pen
Model: Race
2mm langere drijfstang (kan dat met een een gewone cilinder??)
€ 92.95

01YA28
Krukas Nuova
12 pen
Model Race
€95.95

AP10111
Krukas Top Racing
10 pen
Model: Race
Gebalanceerd + speciale drijfstang
€ 89.25

AP10112
Krukas Top Racing
12 pen
Model: Race
€ 79.95

18022
Krukas Rito
10 pen
incl. Naaldlager
€ 79.95

En als ik zo'n krukas koop moet ik er dan nog andere onderdelen bij kopen??

B.V.D.

Greetzzzz
Erwin
 
Advertisement - register to remove this

geen van allen voor gaan... sp verkoopt geen doppler/yamashi, beter bestel je dat bij J-P-S, kosten een doppler asje 90 euro.. maar dan heb je ook goede prijs/kwaliteit

daarbij moet je nog lagers hebben.. c3 voldoet prima, en je hebt nog keerringen nodig....

en over de cil.... dat ligt er maar net aan wat de verdere setup wordt(uitlaat etc.) dus vertel eerst maar eens met welke uitlaat je op 1 van die 2 cil's wil gaan rijden....

als je voor de corsa gaat, kan je nog beter de DR kopen... die is stukken goedkoper, en kan je heerlijk tunen:)
 
263947 Krukas Doppler MH

Model: S1R.
Pen 10mm.
Past op oa: Aprilia SR 1994 tot 2000, Gulliver, Rally, Area51, Sonic, WWW, Stealth, Benelli 491, K2, Beta Ark, Quadra, Malaguti F12, F15, MBK Nitro, Ovetto, Italjet Dragster en Yamaha Aerox, Zest, Axis, Jog en Neos.
(Alle Minarelli horizontale motoren.)
Let op: Gratis bezorgd in NL.


€ 91,95

voor die moet je dus gaan :)
 
Ok bedankt allemaal. Trouwens ik ben vergeten dat die Tecno al de deur uit is. Het is nu een Technigas Carbon en dat wordt nog wel anders...dus.... Thanks everybody
Laterzzz

P.S. Topic kan dicht
 
Nog 1 vraag: Kan ik die c3 lagers en keerringen ook bij www.scootparts.nl bestellen? Want ik kan alleen die C4 lagers + keerringen vinden:
16186-KTC4 Lager + keerring set

Speciaal C4 racelager!
Bevat L + R krukaslager en L + R krukaskeerring.
Past op oa: Aprilia, Beta, Benelli, Malaguti, Italjet Dragster en Yamaha scooters.
Minarelli vertikaal en horizontaal.

En Marco_V_W wat is die Dr? Is dat weer een krukas?? Zoja heeft scootparts die ook?

Greetzzz
Erwin
 
Dr70 is een cilinder... Maar Corsa rijdt beter... Tenmisnte zou it de doos, hoe een Corsa verder te tunen is durf ik zo niet te zeggen nooit 1 in handen gehad.
Ga btw voor C3 lagers...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top