welke krukas heeft deze scooter

royscheffers

Well-Known Member
hallo

mijn dochter haar scooter (ylsmco BT 50 QT-9) maakte vorige week een raar geluid. dus ik heb hem weg gebracht naar de plaatselijke brommer zaak en die vertelde me dat hij niet meer gemaakt kon worden en dat zij beter een nieuwe kon kopen. want een nieuwe krukas is niet te krijgen voor dat merk.

nu is mijn vraag of het mogelijk is om nog aan een krukas tekomen.
het gaat om een ylsmco BT 50 QT-9

Ps.ik weet niet precies wat er allemaal onderzit hij is nog standaart
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou ff de zaak/internetshop bellen waar hij vandaan is, het probleem is namelijk dat het gaat om een chinees schroothoop scootertje waar idd heel lastig onderdelen voor te vinden zijn. Degene die de scooter verkocht heeft is waarschijnlijk de enige die aan onderdelen hiervoor kan komen...
 
volgens mij zelfde blok als die
Baotian dingen, GYC? oid
daar zijn zat onderdelen voor te krijgen, alleen heel veel scooter zaken, verkopen het niet.
 
Bij ons in Apeldoorn brandt niemand zijn handen aan die dingen... Erg vreemd. Ik heb zelf een Boatian (snor) En het ding loopt nog steed perfect (3000KM) Maar goed het lijkt mij eerlijk gezegt ook stug dat de "krukas" kapot is... Even iemand op zoeken die wel verstand en onderdelen heeft ;)
 
volgens mij zelfde blok als die
Baotian dingen, GYC? oid
daar zijn zat onderdelen voor te krijgen, alleen heel veel scooter zaken, verkopen het niet.

dat zou wel mooi zijn ik ga even kijken op het internet of ik wat kan vinden. weet iemand mischien wat voor blok er onder die scooter zit

Mvg roy
 
Bij ons in Apeldoorn brandt niemand zijn handen aan die dingen... Erg vreemd. Ik heb zelf een Boatian (snor) En het ding loopt nog steed perfect (3000KM) Maar goed het lijkt mij eerlijk gezegt ook stug dat de "krukas" kapot is... Even iemand op zoeken die wel verstand en onderdelen heeft ;)

een raar geluid kan een kapote krukas lager zijn, als dat zo is dan klopt het dat de krukas compleet vervangen moet worden.

puur omdat het lager tussen de krukaswang en D-tandwiel niet te vervangen is, dat tandwiel heb ik er nog nooit af kunnen krijgen. heb echt een hoop ge probeerd ( persen / warm stoken / slijpen :p )
 
Back
Top