This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke koppelingshuis is beter?

hier zal je weinig of geen antwoord op krijgen zonder te vermelden welk model scooter het gaat en welke setup...

het verschil zal minimaal zijn, met een ander koppelingshuis ga je geen meter sneller als met orgineel.

Honda sfx vrijwel standaard maar er komt binnenkort een leuke uitlaat op en ja dat is het wel. Maar ik wil hem nog sneller laten optrekken en ik was benieuwd of een andere koppelingshuis zal helpen hierbij

een honda sf(niks) is bijna niks voor te krijgen kwa opvoeren, dus echt een raket zal het nooit worden. maar denk bv buiten je uitlaat aan een iets groter carburateurtje en een nieuwe veren en rollen. mocht je 70cc gaan, vergeet niet de krukas mee te vervangen.

Ja ik weet het. Het hoeft ook geen raket te worden maar het lijkt mij wel grappig als het bijna een autowheelie trekt. Het trekt standaard al echt gek op door de vertanding
Post automatically merged:

En bij 70cc krukas vervangen?? Zijn de krukas niet zo sterk dan bij een sfx?

ik raad altijd een volle krukas aan op 70cc, vooral zodat t niet zo in elkaar loopt. als je echt gek wilt doen kan je er een ander blok voor krijgen die op te voeren is naar 130cc. die van dutchriders vlgns mij op youtube hebben dat gedaan.

Vlgm zijn Honda en Peusjoo uitwisselbaar (zelfde maten ) .