This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke kop op mijn 70cc Malossi?

YamahaTeun

New Member
Beste allemaal,

Ik had een 70cc op mijn Minarelli Verticaal gemonteerd en heb toen gereden met een uitgefreesde 50cc kop naar 70cc. Ik had niet verwacht dat dit heel goed zou werken maar toch geprobeerd, nu ik 1 zuiger verder ben wil ik graag een Malossi 70cc kop voor mijn Minarelli maar kan deze nergens vinden. Iemand die met uit de brand helpt?
https://www.m2trading.com/nl/websho...inder-minarelli-verticaal-47mm-malossi-316882 = de cilinder, en nee ik kreeg hier geen kop bij zoals wel op het plaatje staat.

Alvast bedankt

Webshop mailen of ze de losse kop kunnen leveren? Dat het item niet via de webshop beschikbaar is kan soms wel direct te bestellen zijn.

Webshop mailen of ze de losse kop kunnen leveren? Dat het item niet via de webshop beschikbaar is kan soms wel direct te bestellen zijn.

Heb ik gedaan, maar ze kunnen dat niet.

Hartstikke bedankt!

Precies ik had hem bij m2 gezien een daar stond niet bij zonder cilinderkop en toen ging ik kijken op zandri of hij daar goednoper was heb ik hem dirext besteld, daar ging het fout haha.