welke kleur velgen ? ideetje

Divided

Banned
ik heb een peugeot zenith .. ik ga hem binnen kort zwart spuiten (hoogglans) met witte racing stickers er op maar ik zit nu te twijfel over de kleur van me velgen zelf denk ik aan wit of rood
wat denken jullie dat leuk staat... of nog een andere kleur idee


FOTO'S WELKOM
 
Advertisement - register to remove this

ik denk dat je dat zelf beter kan beslissen...
kies wat je zelf mooi vind en niet wat een ander mooi vind...
 
jah dat is zo maar als jullie nog ideeen hebben en het liefs met foto's dan kan ik vergelijken en de leukste uitkiezen
 
Zwarte scoot met witte velgen blijf ik mooi vinden

Zwarte scoot met fluo geel/oranje vind ik ook heel mooi

maar het is wat jezelf mooi vind, er zullen toch altijd mensen blijven die je scoot niet mooi vinden, face it!
 
Ik laat ze nu zelf wit coaten.. vind het wel wat hebben dat wit... Mijn kleurencombo van de kappen word rood-wit.. Dus bijna hetzelfde als jouw zwart-wit... :)
 
kies een mooie tegenkleur. hou bepaalde kleuren naast elkaar. Kijk foto's van motoren en scooters. vaak kom jeleuke en orginele combo's tegen. Desnoods. ga naar een verfzaak en pak zo'n kleurenpalet. En hou de kleuren naast elkaar :)
 
Originally posted by AeRoX MaX BiaGG
goud 8)

Jah als ik dat in me hoofd haal, zon iets donkere kleur goud (subarustyle). Dat lijkt me heel mooi maar moet je eigelijk wel goude stickers laten maken. dat wordt prachtig, nog wat stukkies goudgespoten gaas erin verwerken!
 
Zwart met wit is ook zoooo origineel :rolleyes:
maarjah, tis net wat je wil, als je dat mooi vindt...
Als je wat origineler wilt zijn kan je idd zoiets doen als Rick zegt (AeRoX MaX BiaGG) goud ofzo... of fluor oranje vindt ik ook heel vet staan !
 
Alles BEHALVE wit, omdat het zo onorigineel is... Fluor kleuren zijn leuk.. Fluor geel, oranje, groen... Fluor roze is ook heel vet (mja krijg je heeeel verdeelde reacties over denk ik) Goud is mooi..
 
Back
Top