B BeTa-ArK-86 BeTa RuLEzz 2 September 2003 #1 Ik ga begrenser aansluiten maar nu weet ik niet welke draad de signaal draad is welke kleur. Ik heb een italjet f50 Of heeft iemand mischien nog een aansluitschema van creco begrenser liggen. met een draden schema.
Ik ga begrenser aansluiten maar nu weet ik niet welke draad de signaal draad is welke kleur. Ik heb een italjet f50 Of heeft iemand mischien nog een aansluitschema van creco begrenser liggen. met een draden schema.
Julius Member 2 September 2003 #2 Doed :| 't Dringt niet tot je door. Paar dagen geleden had je hier ook al een topic over. Upvote 0 Downvote
B BeTa-ArK-86 BeTa RuLEzz 3 September 2003 #3 Als je het antwoord niet weet zeg dan niks. Hier HEB IK NIKS AAN. Upvote 0 Downvote
B BeTa-ArK-86 BeTa RuLEzz 4 September 2003 #5 De Creco 12 standen begrenser werkt WEL OP MORINI. Maar daar is al een Topic over geweest. Upvote 0 Downvote
Rudi@Sr50 AKA MaRossi 4 September 2003 #6 Over een weekje staat er een Creco begrenzer in V&A .... Maargoed meende een rood/witte draad... Upvote 0 Downvote