T toinsi New Member 29 June 2023 #1 Welke primer bij hoogglans zwarte spuitverf voor op mijn scooter kappen?
Beunhaasbaas Active Member 29 June 2023 #2 toinsi said: Welke primer bij hoogglans zwarte spuitverf voor op mijn scooter kappen? Click to expand... Zou zeggen gewoon wit, heb ik zelf ook gebruikt voor mn carterkap. prima resultaat. Upvote 0 Downvote
toinsi said: Welke primer bij hoogglans zwarte spuitverf voor op mijn scooter kappen? Click to expand... Zou zeggen gewoon wit, heb ik zelf ook gebruikt voor mn carterkap. prima resultaat.
Brute-Force Black Bullet. 2.0 29 June 2023 #4 Ligt er aan .... Word het een Uni Kleur : Zwarte ondergrond. Word het zwart Metallic : Lichte ondergrond , dan Zilver spuiten , dan Zwart Metallic er overeen , door eerst Zilver te gebruiken komt het Metallic Effect veel meer naar boven . Upvote 0 Downvote
Ligt er aan .... Word het een Uni Kleur : Zwarte ondergrond. Word het zwart Metallic : Lichte ondergrond , dan Zilver spuiten , dan Zwart Metallic er overeen , door eerst Zilver te gebruiken komt het Metallic Effect veel meer naar boven .
Jeroen_Sp Active Member 30 June 2023 #5 Is dat zilver spuiten niet alleen bij Candy kleuren van toepassing? Upvote 0 Downvote