This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke is sneller? stage6 of polini corsa

Status
Not open for further replies.

ligt aan de setup er omheen he ik rijd zelf evo 50, een vriend van me rijd s6 racing 50, en ik moet zeggen dat hij niet zo heel veel langzamer is... maar de setup van de topic starter kan gewoon een stuk beter, dan zal de s6 pas egt tot zijn recht komen. het is idd niet de gemakelijkste cilinder.
 


ik ga er nog mee testen iig , maar dat is dan wel tuned , untuned was echt te tam voor mijn doeleinden , maar zo voor opstraat zal het leuk lopen , persoonlijk zou ik ook een andere setup gebruiken,max 19mm , evo50 pijp etc.
 
das idd beter. ander asje is ook wel handig

maar melf k las op t forum dat je sowb gaat rijden @ stage 6 :S
verklaar deze keuze dan eens
denk jij de s6 getuned net zo snel te krijgen als een getunde evo/team 50?
 
paulus 88 said:
das idd beter. ander asje is ook wel handig

maar melf k las op t forum dat je sowb gaat rijden @ stage 6 :S
verklaar deze keuze dan eens
denk jij de s6 getuned net zo snel te krijgen als een getunde evo/team 50?

team 50 is er niet voor mina , ik heb dus mhr met team zuiger , mja , daar past dus evo ook niet op , de stage 6 is dus ook met team zuiger , en ik ga daar iig eens mee trainen , maar omdat het geen std cilinder meer is kan ik alleen maar wat van de kwaliteit van de wand zeggen , verder ook niet veel.
 
Stage 6 50cc ac wil best wel hoor... (dit i.c.m. (C16),Yas. R/Evo 50, goede vario+koppeling en grotere carb). Melf zou je een poortmapje willen posten als je de Stage 6 getuned hebt? Zou k zeer op prijs stellen! wil um zelf ook tunen maar moet iets van een voorbeeld hebben, 1e X echt tunen(hiervoor stnd. cil beetje bijgewerkt...
 

wat zou ik moeten verbeteren aan mijn setup???

heb trouwens wel een volle krukas doppler pen 10.
 
t zal zkkr wel aardig lopen ja.

als je nog wat wil veranderen zou ik:

17.5/19 mm halen
een evo 50 of for race uitlaat halen
en een ander membraampje

eventueel kun je de cilinder ook nog laten tunen. (t is net hoever je wilt gaan)
 
Aerox 50cc Snel Athea

Heey ik heb een vraagje:

Ik ga binnenkort een aerox halen

en wil er een 50cc snel van Athea opzetten en een yasuni r uitlaat

wat zullen ongeveer de prestaties hiervan zijn??

alvast bedankt Sjoerd
 
is mss overbodig maar beter zet je gewoon een tamme 70cc giet hierop, die in prys waarschynlyk nog goedkoper gaat zyn+minder slytage dan een 50cc die veel toeren maait en dus ook minder verbruik en je koppel zal hoger liggen. dan denk ik dus aan een 70cc dr die het zeer goed doet op een yas R en eventueel een 17.5mm carbu. Uit ervaring weet ik dat mits goede afstelling deze zeer vlot optrekt (lees autowheelies op rox) en een mooie top haalt van een echte dikke 95km/h (met standaard koppeling en polini speedcontrol) orri filter uiteraard.

Grtz
 
beste 50cc

jongens wat is de best 50cc voor een piaggio zip 2t ik dagt zelf aan stage 6 racing 50 of polini 50 wat denken jullie ik wil echt 50cc blijven dus kom a.u.b niet af mt een 70cc en wat is de beste 50cc setup voor mij suggesties?9||6
 
Status
Not open for further replies.