Welke gewichtjes, trek- en drukveren voor FireFox F15

Binnetie

Well-Known Member
Ik heb gisteren een nieuwe achterband gekocht en nu wilde ik gelijk de scooter opnieuw gaan afstellen. De vorige keer heeft een scooterwinkel dat voor mij gedaan, maar nu wil ik het zelf doen.

Ik heb een Malaguti FireFox F15, met Giannelli NRX uitlaat, Mallossi racevario erin (weet alleen niet welke want ik heb er niet ingezet, hij was 135 piek toen ik heb eind 2001 kocht)

Weet iemand welke gewichtjes en trek- en drukveertjes ik het beste morgen kan ophalen voor mijn scooter?
Ik wil graag een beetje hoge top halen...

ALVAST BEDANKT!!!
 
Advertisement - register to remove this

dat is moeilijk te zeggen hoe het met jou afstelling is.
15 % drukveer = dacht ik polini zilver (niet zeker)
25 % trekveer = dackt ik polini zilver (heb ik dan maar niets zelf gekocht)
en dan zal je bij de 5 gram rollen zitten maar dat is moeilijk te zeggen. elke scoot is weer anders... altijd proberen en goed luisteren en voelen
 
Bedankt voor je antwoord. Ik heb er zelf niet zoveel verstand, maar een maat van mij zei dat hij de boel wel wilde afstellen, maar dan moest ik zorgen welke rollen enzo erin moeten....

Heb je geen kits waarin verschillden maten trek en drukveertjes zitten? kan ik altijd een beetje proberen...
 
Mijn broertje is vandaag naar de scooterboer gegaan en heeft het volgende mee genomen:
- 4.7 gram rollen van Malossi
- trekveertjes (zwarten)
Bij de scooterboer zeiden ze dat drukveertjes weinig zin hadden omdat je dan geen hoge top kunt halen (vreemd) en mijn broertje had nog gevraagd naar een een sproeier maar dat konden ze zo niet zegggen. Ik moest zelf ff kijken en dan weer terug komen dan konden ze me meer vertellen.

Wat die trekveertje nu precies zijn (hoeveel % weet ik niet) mn broertje kwam gewoon met 3 van die dingen terug.....
 
sproeier, sjeck wat je nu hebt en bekijk je sproeier, donkerbruin is ok, lichter van kleur dan moet je grotere sproeier, donkerder dan moet je kleinere.
Rollen, die 4,7 gewoon proberen. Wat heb je nu en hoe rijd dat? Drukveer zal malossi geel goed zijn, mer vaak is de originle ook prima, gewoon ff kijken hoe het rijd. Trekveertjes, zwart zal wel ok zijn.
 
Back
Top