Welke focking scooter?

Status
Not open for further replies.

enrico

"THE MAN"
Zoals jullie misschien wel weten heb ik mijn formula50 verkocht
biggrin.gif
en nu wil ik een andere maar welke zal ik nemen, hij moet ZEER betrouwbaar zijn (piaggio?) en niet zo moeilijk op te voeren...Ik moet namelijk VEEEl kilometers gaan maken en dus komt er warschijlijk alleen ander uitlaatje onder.. Welke scoot is het best, betrouwbaarst en rijdt het lekkerst, ziet er het kewls uit enz.?


------------------
Mess with the best, die with the rest!
 
Advertisement - register to remove this

wat beren jullie nou over een racescoot die gecopieerd is enzo? en mhr uitlaat?

Mensen..ik vond het ook al zo goedkoop... en kijk eens in die fokkin brochures...GEEN mhr-uitlaat...
die malossi uitvoering is dus gewoon een zip SP met stickers met daar over heen een laagje lak...+dus MISSHDIEN rs24 veren...en hebben jullie nooit van prijstoevoeging gehoord? het kost een bij wijze van spreke een duppie en een kwartje om die veertjes te maken...mja..het is gewoon het merk waarvoor je betaalt...prijstechnisch KAN het dus wel om die dingen erop te zetten... mja... ik weet ut niet meer.. we zullen zien..
 
En dan willen al die mensen met hun nrg brakke nrg vering niks anders, nogal kwaliteit verschil moeilijk te verantwoorden.

En voor de scootin lerzers, er rijdt daarin bij de test een gilera zip sp malossi rond, ZONDER rs veertjes.
En wat staat er als minpuntje, juist de vering. Volgens mij als je rs24tjes had gehad had er plusje gestaan.
 
hoezo moeilijk te verantwoorden dat kwaliteitsverschil? ze hoeven niks te verantwoorden.. mja
ik had het ook idd gezien... en ut verbaats me niks hoor.. alleen wazig dat toen ik de verkoopafdeling had gebeld van piaggio ze ut niet eens zeker wisten enzo mja..
 
Ik bedoel gewoon te zeggen dat je je flink genaaid voelt al rijd jij op een piaggio met een hele belaberde achterveer, en een vastrottende voorveer. En dan komt een goedkoper zipje je voorbij met een rs 24.
 
STELLETJE APEN, HET NIVEAU IS NOG LAGER DAN IK D8... ik had dit niet verw8 van bepaalde mensen zeg.
Leest iemand weleens de KLEINE LETTERTJES in een reclamefolder? Zo niet, snel doen dan maar...
Natuurlijk worden die RS24 veren er niet bijgeleverd. Denk na, op het plaatje staat een voordemper met een losse gasbus...$$$$
Die veren zijn samen al 2000+ dus die krijg je er ECHT NIET bij voor 4000.
Anders gesteld: Zou je dan bij die zwarte ZIP SP (die ook 4099,= kost) ook een RS24 verenset erbij krijgen? NEE DUS.
Enne, in de folder van Piaggio staat dus WEL een scoot met MHR uitlaat.

Als jullie echt denken dat je die RS24 verenset erbij gaat krijgen, dan verw8ten jullie zeker ook dat in de voorkap reeds gaatjes zijn geboord, er een MHR-uitlaat op zit, een Malossi remschijf op zit en natuurlijk die vette signature van een of andere japanner... WANT DAT STAAT ALLEMAAL OP HET PLAATJE!!!!!!!!

Dus als jullie een advertentie zien met: Te Koop: Fiat Panda en daarbij staat een plaatje van een Mc Laren F1 afgedrukt, dan gaan jullie zeker ook zeuren of dat echt een Fiat Panda is...

Kom op zeg...beetje serieus worden nu weer mensen.

Voor de hardleerse mensen: www.piaggio.nl
daar staat in een wit blokje bij de Malossi Zip SP: HET GETOONDE MODEL KAN AFWIJKEN VAN HET MODEL BIJ DE DEALER...

[This message has been edited by -=PIN=- (edited 22 June 2001).]
 
Originally posted by -=PIN=-:
STELLETJE APEN, HET NIVEAU IS NOG LAGER DAN IK D8... ik had dit niet verw8 van bepaalde mensen zeg.
Leest iemand weleens de KLEINE LETTERTJES in een reclamefolder? Zo niet, snel doen dan maar...
Natuurlijk worden die RS24 veren er niet bijgeleverd. Denk na, op het plaatje staat een voordemper met een losse gasbus...$$$$
Die veren zijn samen al 2000+ dus die krijg je er ECHT NIET bij voor 4000.
Anders gesteld: Zou je dan bij die zwarte ZIP SP (die ook 4099,= kost) ook een RS24 verenset erbij krijgen? NEE DUS.
Enne, in de folder van Piaggio staat dus WEL een scoot met MHR uitlaat.

Als jullie echt denken dat je die RS24 verenset erbij gaat krijgen, dan verw8ten jullie zeker ook dat in de voorkap reeds gaatjes zijn geboord, er een MHR-uitlaat op zit, een Malossi remschijf op zit en natuurlijk die vette signature van een of andere japanner... WANT DAT STAAT ALLEMAAL OP HET PLAATJE!!!!!!!!

Dus als jullie een advertentie zien met: Te Koop: Fiat Panda en daarbij staat een plaatje van een Mc Laren F1 afgedrukt, dan gaan jullie zeker ook zeuren of dat echt een Fiat Panda is...

Kom op zeg...beetje serieus worden nu weer mensen.

Voor de hardleerse mensen: www.piaggio.nl
daar staat in een wit blokje bij de Malossi Zip SP: HET GETOONDE MODEL KAN AFWIJKEN VAN HET MODEL BIJ DE DEALER...

[This message has been edited by -=PIN=- (edited 22 June 2001).]

In een woord geweldig gesproken, PIN
smile.gif
...

Als dat Zipje met die veren wordt uitgerust, EIS ik een F-32s voor m'n Nrg van Piaggio Nederland...

Greetz.
 
Originally posted by Hebo_NRG:
Ja een Aerox! Orgineel man, die heeft nog niemand!

Okee,
Ark rijdt 100x keer relaxter als een STANDAARD NRG, komt vooral door vering, die is bij beta een van de beste die je tegenkomt op een scooter. Ik vind een Ark ook relax zitten in je eentje, maar met ze 2en zuigt het echt grote tijd. Een Nrg rijdt daarin tegen GODDELIJK met ze 2en, echt waar, je zit ultra relax als passegier.

Een F50 vinnik trouwens best relax rijden, alleen door de bochten vind ik maar eng
smile.gif


Ark heeft net als NRG goeie kappen, alleen zijn Piagggio kappen standaard voorzien van een ultra trieste laklaag, een bijkomstig voordeel is wel dat -als je schade maakt- er blanco kappen te koop zijn die niet echt heel duur zijn.

JA he als of er nog niet genoeg beta's of nrg's rond rijden...
confused.gif

Enne een aerox is echt niet zo'n goedkoop scootertje waar ieder een op rijd!!! dus..

Greetz Frederik
 
PIN......ik had dat ook gezien....op piaggio website....ik ben niet voor niets ff eerst bij de piaggio dealer hier in de buurt ff wezen navragen.. hun wisten ut nog niet... toen gaven ze het telefoonnummer aan mij van Piaggio Nederland... ik gebeld.....en daar wisten ze ut niet/dachten ze dat het er wel op zou zitten,... snapje dan niet in wat voor positie ik zit?
Ik zit dan tussen twee vuren in.....
mja....ik geef dan alletwee een gelijke kans...
en over dat het nooit zo kunnen....zoals ik zei.. malossi maakt die veren voor een appel en een ei...produxtiekosten zijn vergeleken met verkoopkosten NIKS:...Prijstechnisch is het mogelijk.. daarom was het ut overwegen waard... maar zoals je zei.. die plaatjes overal zijn altijd onder voorbehoud....daarom ging ik er ook niet vanuit..
en trouwens.. zoals de scooter op de scooter/motorbeurzen werd gepresenteerd was ut ZONDER malossi remschijf.. zonder gatjes in de kappen.. zonder mhr uitlaat.....alleen met rs24 veertjes.......VAAG?

[This message has been edited by krizzz (edited 22 June 2001).]
 
Originally posted by frederik op de aerox:
JA he als of er nog niet genoeg beta's of nrg's rond rijden...
confused.gif

Enne een aerox is echt niet zo'n goedkoop scootertje waar ieder een op rijd!!! dus..

Greetz Frederik


heb jij je ogen in je aars zitten?
aerox is everywhere.... mja ut reoelt nog wel steeds
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top