Welke focking scooter?

Status
Not open for further replies.

enrico

"THE MAN"
Zoals jullie misschien wel weten heb ik mijn formula50 verkocht
biggrin.gif
en nu wil ik een andere maar welke zal ik nemen, hij moet ZEER betrouwbaar zijn (piaggio?) en niet zo moeilijk op te voeren...Ik moet namelijk VEEEl kilometers gaan maken en dus komt er warschijlijk alleen ander uitlaatje onder.. Welke scoot is het best, betrouwbaarst en rijdt het lekkerst, ziet er het kewls uit enz.?


------------------
Mess with the best, die with the rest!
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by enrico:
Ja ik zit er nu ook ernstig over te denken een ark te kopen... De race is nu tussen nrg en ark.....

Dus zorgen dat je ze allebei effe uit kan testen. Ook de stevigheid van de kappen enzow, of zit dat bij beide scootz wel goed?
 
Originally posted by Hebo_NRG:
Ja, die rs24-10 veren zitten er echt niet op heh. Die 2 veren kosten samen als bijna 3000 piek man

dat weet ik noh net zo niet...ik heb ergens een piaggio foldertje gezien waarop die zip weer met r2-24 veren staan.....overal heb ik ze met gezien....
 
Errrrm jij doelt op die RS 24/10 veertjes van (bij J-P-S) voor ong 1200 het stuk ?????

Naja dus dan zou je een scoot van 4000 + 2400 aan veren voor 4000,- kunnen kopen lijkt me een beetje (klein beetje maar hor) ONGEHOORD LOMP ALS ZE DAT DOEN !!!!!!!!
 
En als je ze er niet bij krijgt goed gaan zeiken. Als ze reclame maken met die veertjes en vervolgens krijg je ze er niet bij word je in principe gewoon genaaid !! dus aanklagen die handel. wedden dat je ze er dan wel bij krijgt voor 4000,- !!
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif


MvG

[This message has been edited by casper_1999 (edited 20 June 2001).]
 
Bart onthou.. tis wel de malossi uitvoering die gaat komen...
ik heb zelfs met piaggio Nederland gebeld.. hij gaat deze maand uitkomen... maar onduidelijk voor hun was het nog of hij standaard met die veertjes kwam...
 
Originally posted by krizzz:
Bart onthou.. tis wel de malossi uitvoering die gaat komen...
ik heb zelfs met piaggio Nederland gebeld.. hij gaat deze maand uitkomen... maar onduidelijk voor hun was het nog of hij standaard met die veertjes kwam...daarom twijfel ik...want aan hun reactie te horen klink ut meer dat die ZIP er WEL standaard mee kwam dan niet
 
snap het ook niet volgens mij hebben ze gewoon een racescoot gecopieerd en in de brochure gezet ... en die uitlaat wat is dat er voor een dan is ook een snelle pijp
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top