Welke focking scooter?

Status
Not open for further replies.

enrico

"THE MAN"
Zoals jullie misschien wel weten heb ik mijn formula50 verkocht
biggrin.gif
en nu wil ik een andere maar welke zal ik nemen, hij moet ZEER betrouwbaar zijn (piaggio?) en niet zo moeilijk op te voeren...Ik moet namelijk VEEEl kilometers gaan maken en dus komt er warschijlijk alleen ander uitlaatje onder.. Welke scoot is het best, betrouwbaarst en rijdt het lekkerst, ziet er het kewls uit enz.?


------------------
Mess with the best, die with the rest!
 
Advertisement - register to remove this

Ja een Aerox! Orgineel man, die heeft nog niemand!

Okee,
Ark rijdt 100x keer relaxter als een STANDAARD NRG, komt vooral door vering, die is bij beta een van de beste die je tegenkomt op een scooter. Ik vind een Ark ook relax zitten in je eentje, maar met ze 2en zuigt het echt grote tijd. Een Nrg rijdt daarin tegen GODDELIJK met ze 2en, echt waar, je zit ultra relax als passegier.

Een F50 vinnik trouwens best relax rijden, alleen door de bochten vind ik maar eng
smile.gif


Ark heeft net als NRG goeie kappen, alleen zijn Piagggio kappen standaard voorzien van een ultra trieste laklaag, een bijkomstig voordeel is wel dat -als je schade maakt- er blanco kappen te koop zijn die niet echt heel duur zijn.
 
Originally posted by Prozhen:
Eej niet lullen,
AEROX ROELT! whehe

Juist!!
wink.gif


Aerox vind ik beter rijden, en dat zeg ik niet omdat ik er een zelf heb. Ik vind een nrg een beetje errug licht sturen, maar dat kan ook aan deze ene hebben geliggen. Een runner stuurt f*cking zwaar. Een Ark vind ik lelijk (eigen mening
smile.gif
). Ik zou een phantom nemen, zijn best mooi en rijden superlekkerrr.

De hroeten
wink.gif
 
nee een nieuwe nrg (mc3) oke minder mooi als de mc2 maar die zijn wel weer sneller als de andere modellen na 97, zit al een 17.5mm carb op en een redelijk goedpresterende originele uilaat (terugloop naar boven) en volgens de importeur zouden ze 110 op auto teller moeten rijden maar daar geloof ik zelf geen hol van en me dealer trouwens ook niet maar goed......ze rijden weer aaardig door cilinder is ook weer sneller als alle anders na 97 modellen....

mzzl
 
Originally posted by frederik op de aerox:
wat dacht je van een blauwe aerox model 2001 met witte velgen???

het is maar een idee mzzl frederik

Aerox model 2001 heeft zilvere velgen...geen witte. Maarja dat boeit niet, de AeroX is gewoon een vette scoot!! AeroX RulezZ!
 
er zijn zoveel mooie scoots te krijgen,runner/aerox/x8r/zip sp en ga zo maar door, elke scoot heeft ook zijn voor- en nadelen,je moet zelf maar beslissen welke je koopt,ik had een speedfight gekocht als ik jou was,maar ik ben jou niet...
 
pfffiew ben ik toch niet de enige
smile.gif

Ik had hem op de autorai gezien zondag, vond hem er toch wel aardig uitzien.

Originally posted by -=PIN=-:
Nieuwe ZIP SP is echt mooi, vooral in matzwart. Ik d8 ook dat ie lelijk was maar toen ik hem zag...wow.
 
aerox rijd zeer lekker vind ik (tja zelf jaar mee gereden) 't ligt er maar net aan wat je gewend bent, zip sp vind ik beetje rare zit houding op hebben (vind ze mooi om te zien) veel meer beenruimte voor mij dan op een aerox, ben 1.90m
 
Originally posted by Jeroen L:
pfffiew ben ik toch niet de enige
smile.gif

Ik had hem op de autorai gezien zondag, vond hem er toch wel aardig uitzien.


Ik vind die malossi uitvoering wel VET!
ze hebben er niet zomaar ff alleen stickertjes opgeplakt.. zit nog weer een laklaagje overheen.. maarruh 1 ding... je ziet ze overal in boekkies met STANDAARD rs24 veetjes achjter+voor... zitten die er nou ook op?
voor 4000 is prijs best redelijk dhan
 
Originally posted by Johan:
Neem zip sp , of nrg !!!

Niet zo`n tering runner , die heb ik gelukkig nu net verkocht want dat rijdt echt KUT

Runners zien er goed uit en rijden fucking relaxed, geen een scooter waar ik op gereden heb rijd beter dan mijn eigen runnertje....alleen die cillinder he
 
Originally posted by Razkin:
Ach daar wen je aan...gewoon 10(desnoods 15kg) aankomen en als je een bocht wil maken gewoon je gewicht heen en weer gaan gooien, dan wil zelfs een Runner de bocht om
biggrin.gif


moet je maar niet zoon klein mietje zijn van 40 kilo
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top