Welke focking scooter?

Status
Not open for further replies.

enrico

"THE MAN"
Zoals jullie misschien wel weten heb ik mijn formula50 verkocht
biggrin.gif
en nu wil ik een andere maar welke zal ik nemen, hij moet ZEER betrouwbaar zijn (piaggio?) en niet zo moeilijk op te voeren...Ik moet namelijk VEEEl kilometers gaan maken en dus komt er warschijlijk alleen ander uitlaatje onder.. Welke scoot is het best, betrouwbaarst en rijdt het lekkerst, ziet er het kewls uit enz.?


------------------
Mess with the best, die with the rest!
 
Advertisement - register to remove this

Ach daar wen je aan...gewoon 10(desnoods 15kg) aankomen en als je een bocht wil maken gewoon je gewicht heen en weer gaan gooien, dan wil zelfs een Runner de bocht om
biggrin.gif

Originally posted by Johan:
Neem zip sp , of nrg !!!

Niet zo`n tering runner , die heb ik gelukkig nu net verkocht want dat rijdt echt KUT
 
Een Malaguti Phantom en een Beta Ark rijden super....en je hebt het voorvork probleem van Piaggio niet.

Als je toch alleen maar een uitlaatje gaat vervangen..
 
Ik denk : Ark rijdt beter (lees lekkerder) als een MC2 , maar ik zou me vanaf dit punt maar niet meer door niemand laten beinvloeden en gewoon op allebei rijden en aanvoelen....veel suc6 ermee.
Ze zijn iig allebei beter als die f50
smile.gif
 
En een Runner vind ik "intensief" rijden , wel rotsvast in de bocht als je m doorhebt.
Alleen het verschil tussen tank (bijna) leeg en tank vol m.b.t. het rijgedrag vind ik wel een beetje storend.
Wel degelijk ding natuurlijk......
 
Originally posted by NastroAzzuro:
Dus zorgen dat je ze allebei effe uit kan testen. Ook de stevigheid van de kappen enzow, of zit dat bij beide scootz wel goed?

Zit bij alletwee wel goed, die Ark heeft zelfs extreem dikke kappen...

Greetz.
 
Originally posted by Repsac:
Ik denk : Ark rijdt beter (lees lekkerder) als een MC2

De vering van een Ark is beter dan van Mc^2, aan de andere kant zit een Nrg echt veeeel lekkerder (Runner trouwens ook), vooral met z'n tweeen is het verschil enorm... Bij een Ark is het net of op een plank zit, maarja... je kunt dat ook sportief noemen
smile.gif
...

Greetz.
 
Denk eens aan een honda X8R, die rijden ook errug lekker, en het is tenminste een beetje exclusief, kwaliteit is prima, alleen het opvoeren wat lastiger, alhoewel 90km/uur met std cilinder nog te halen is.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top