welke dempers? Hulp graag..

WW-70

Member of SRC Tuning Team
Hey mensen,
wie kan me aub even opnoemen welke dempers er allemaal op een Polini 4 Race passen, is een stuk makkelijker zoeken als ik een demper moet hebben..

Greetz,
Gavin!
 
Advertisement - register to remove this

3 tapeinden? dan past die toch juis niet of vergis ik me nou?
Omdat je de demper over de tailpipe schuift.. Of komt er nog een losse flens op te zitten waar de demper op komt ofzo?
Snap van dat hele ding niks..
Greetz,
Gavin!
 
Als je nou uberhaupt even de moeite had genomen om naar je uitlaat te kijken:rolleyes: zou je weten waar ik het over had.... standaard passen er op 4race dempers met 3 tapeinden, met 2-tapeinden zul je zelf erop moeten fixen, of een flens van een yasuni pakken als dat past.
 
ah zo, ja ik heb dus geen flens eraan zitten, daar zit gewoon een rond stuk buis, de tailpipe dus, vandaar dat ik het vroeg :)
Thnx, maar kan ik dan dus gewoon een flens daarvan halen voor 3 tapeinden en dan een demper met 3 tapenden erop zetten of heb ik dat nou verkeerd?

Greetz,
Gavin!
 
Even alles op een rijtje met wat ik al weet:
Als ik dus de polini 4 race zo laat, kan ik een metrakit pro race, een malossi, Polini EVO, Funky, polini 4 race en een jollymoto erop zetten.
En als ik kijk voor een losse flens met bijbehorende demper, kan die dan ook erop bevestigd worden?

Greetz,
Gavin!
 
Je moet gewoon de demper-flens van een For Race hebben, EVO past misschien ook nog maar Yasuni niet zonder aanpassingen denk ik. Die flens moet je dus zoiezo hebben.. weet niet hoe je anders je demper erop wilt zetten. 8P

Dan heb je nog het rubbertje nodig eigenlijk.. anders gaat de rook niet door je demper, maar voor je demper eruit.. ;)

En dan heb je nog een demper nodig met 3 tapeinden... zo moeilijk is het niet. :p En dan moeten die tapeinden ook nog op de goeie plek zitten, en er moet een ring om de demper anders gaat ie trillen en breekt je tailpipe op een gegeven moment af.

Beter dus een complete uitlaat halen. :rolleyes:
 
ja, als ik een nieuwe koop dan heb ik dat rubbertje, die flens, de demper en de ring erbij..

Als ik natuurlijk tweede hands van ene een uitlaat over koop, kan het zijn dat het alleen de uitlaat is zonder flens..

Ik meen dat de originele demper van Polini For Race een vaste flens heeft met een rubber eroverheen en die vastgezet word met een veer aan de tailpipe of met een inbus om de tailpipe.. Correct?

Greetz.
Gavin!
 
Back
Top