stimpz said:heyhoi
ik ben benieuwd of er een cilinder (50 snel of 70) bestaat die op een orginele krukas kan van min. hor. zodat m´n krukas net naar de klote gaat
greedz stimpz
DME3 said:Hij vraagt om z'n as naar de zak te helpen, wij antwoorden alleen maar....
Op een kansloze vraag, hoort gewoon een kansloos antwoord
maximalistixx said:je kan denken aan gietijzeren 50/70 cilinders, met oa dr50 of dr70 kun je prima met een std krukas rijden, miss wel ff je lagers vervangen. ga je richting rode top dan zou ik wel een andere krukas aanraden, alhoewel sommige mensen op het forum zelfs met een rode top op een std krukas al duizenden kilometers hebben gemaakt, het is maar net hoe de staat van je krukas/lagers is en hoeveel km het al heeft gemaakt
sorry hoor ik vraag wat voor snele cilinder er op een orginele krukas kan zonder dat je je krukas naar de klote helpt maar ik vindt het een beetje zwak dat julli er zo op andwoorden in ieder geval bedank kom ik er wel op een andere manier achterDME3 said:Hij vraagt om z'n as naar de zak te helpen, wij antwoorden alleen maar....
Op een kansloze vraag, hoort gewoon een kansloos antwoord
stimpz said:nu net 10000
owkee na ik heb meer geen zin om die krukas te vervangen omdat ik het nog nooit gedaan heb drm zocht ik een cilinder die eronder kan zonder de krukas te vervangenRenovatio said:Dat is behoorlijk veel, dan zou ik al helemaal een nieuwe krukas hale als je andere cil neemt..
stimpz said:owkee na ik heb meer geen zin om die krukas te vervangen omdat ik het nog nooit gedaan heb drm zocht ik een cilinder die eronder kan zonder de krukas te vervangen
stimpz said:maar er is echt geeneen cilinder die eronder kan???
Dan heb ik gewoon je vraag verkeerd begrepen. Zoals ik die las, was het net of je wel degelijk je as kapot wou... Staat ook zo in je startpost btwstimpz said:sorry hoor ik vraag wat voor snele cilinder er op een orginele krukas kan zonder dat je je krukas naar de klote helpt maar ik vindt het een beetje zwak dat julli er zo op andwoorden in ieder geval bedank kom ik er wel op een andere manier achter
stimpz said:heyhoi
ik ben benieuwd of er een cilinder (50 snel of 70) bestaat die op een orginele krukas kan van min. hor. zodat m´n krukas net naar de klote gaat
greedz stimpz
DME3 said:@renovatio: een shot is nu niet bepaald laagtoerig te noemen, is 1 van de betere middeltoerige uitlaten (werd heel vroeger zoals op evo's gebruikt ).