Welke cilinder ????

max-spririt

Well-Known Member
Yoo

Ik heb een nieuwe brommer gaat over een next generation
Liep goed tot ik vandaag men cilinder vast reed
Nu zou ik jullie help willen ivm met wat voor een nieuwe cilinder ik zou kopen

Set up:
19mm del'orto black edition
mhr vario
motor force koppeling
gewoon spruitstuk
power 1 krukas
MHR team uitlaat

Nu zou ik graag willen weten wat voor cilinders er interessant zou zijn voor men setup moet niet een 70cc zijn mag ook 50cc

Advertisement - register to remove this

uhm wat voor scooter blok is het?
next generation zegt niet zo gek veel..

en wat voor mhr team uitlaat? een replica?

Volgens mij gaat het om een minarelli vertikaal blok.. Voor zo ver ik weet zijn hier geen echte team pijpen voor dus zal het wel een replica zijn idd:)

Met welke cilinder heb je nu gereden? En weet je ook de oorzaak waarom die vast gelopen is?

het is minarelli verticaal AC

vorige cilinder stage 6 racing en weet niet waarom die is vast gelopen

En het is geen replica buis het is de mallosi MHR team

zover ik weet bestaat er geen MHR team of een MHR serie voor minarelli verticaal. toevallig een foto ervan? meschien alleen een demper van malossi wat op je uitlaat gemonteerd zit?

Lijkt me ook idd.. Kan op internet echt geen MHR Team vinden..

Verder lijkt me ook handig voor je een nieuwe cilinder monteerd om uit te zoeken waarom hij vast gelopen is;) Zo kan je al eerder verkomen dat het je nog een keer over komt. Denk aan kleur van zuiger, detonatie, te weinig olie of losgeschoten clipjes.

Verder lijkt me de stage 6 racing een goede cilinder voor de setup wat je nu hebt, MHR replica, stage 6 pro, zoiets:) Niet te laag of hoog toerig iig.

MHR uitlaat voor mina vert:
7.jpg

Idd 1st uitzoeken waarom ze is vastgelopen, terug stage6 racing of de jouwe oplappen lijkt me het beste, heb je wat geld extra kan je ineens voor polini evo cilinder gaan.

Ja ik heb men cilinder deraf gehaald en men 1 van men clipjes is losgekomen hij is volledig kapot en men uitlaat is MHR team met losse kop hier zie je ook iemand met dezelfde uitlaat als de mijne
57104327_7-exclusieve-booster-spirit-tekoop.jpg

en wat denken jullie vn airsel of hebo ofzo ?

-Airsal = slecht afgewerkt en veel tammer dan de cilinder die je nu hebt.
-Hebo ovale poort gaat is ongeveer hetzelfde als je stage6 cilinder en athena cilinder (goed spul)
-Hebo vlinderpoort vond ik slecht afgewerkt en std. tam.
-Malossi mhr goede kwaliteit wel duur en smalle uitlaatpoort
-Polini evo, duurste maar ook beste voor mina vert volgens mij (van de gebruikelijke merken)

Back